"Sunku pasakyti, kadangi mes informaciją turime tokią fragmentuotą iš vežėjų. Mes laukiam šiandienos, rytojaus... Praktiškai pirmadienis-antradienis yra didžiausio pristatymo dienos iš Lietuvos, tada situacija bus visiškai aiški, galėsime padaryti tam tikras išvadas", - pirmadienį interviu Žinių radijui teigė "Linavos" vadovas.
Tačiau jis neprognozavo, ar dėl vežėjams taikytų trikdžių gali sumažėti Lietuvos prekybos su Rusija apimtys.
"Manau, kad jos gali sumažėti dėl kitų priežasčių - nerimą kelią ekonominė situacija pačioje Rusijoje. Tas mažėjimas - stojančios Rusijos ekonomikos pasekmė. O kalbėti ar gręžtis nuo šitos rinkos nėra taip paprasta", - aiškino "Linavos" prezidentas.
Pasak A.Kondrusevičiaus, daugelis Lietuvos įmonių savo riziką yra diversifikavę.
"Mes esame integruota dalis į Europos Sąjungos, pasaulio, Rusijos prekybos aptarnavimo, logistikos. Išeiti iš Rusijos rinkos, reiškia išeiti iš šitų srautų aptarnavimo. Transporto paslaugos globaliam pasaulyje (...), pasakyti, kad čia važiuosime, o čia nevažiuosime, yra per daug neatsakinga", - teigė A.Kondrusevičius.
Anot jo, kiekviena vežėjų įmonė vertina savo nuostolius, patirtus dėl trikdžių Rusijos pasienyje: "Mes renkame informaciją, perduodame valstybinėms institucijoms, bet ne visi verslininkai ją pateikia mums. Patikėkite, tai nėra maži (nuostoliai - BNS), tai ne vienas ir ne du milijonai, ženkliai daugiau".
Lietuvos pareigūnai praėjusį penktadienį buvo patikinti, kad sugriežtinta Lietuvos vežėjų patikra panaikinta tiek Lietuvos ir Rusijos pasienyje, tiek ir Rusijos vidinėse muitinėse.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.