Aston Martin Lagonda
Nepaisant gausybės inovacijų ir noro išsiskirti, nuo 1976 iki 1990 metų gamintas sedanas „Aston Martin“ kompanijai nesugebėjo atnešti didžiulių turtų. Vietoj to, jis padėjo pakeisti „Aston Martin“ įvaizdį visame pasaulyje, nes išskirtinė automobilio išvaizda kalbėjo pati už save.
Visgi, yra ir dar vienas šio privalumas. Per keturiolika gamybos metų, britai sugebėjo suvaldyti beveik visus elektroninių sistemų kaprizus.
Monica 560
Ne karto negirdėjote „Monica“ vardo? Nieko baisaus, nes šis automobilių gamintojas egzistavo vos penkerius metus. „Monica“ turėjo tapti pilnaverčiu prabangių automobilių gamintoju ir iškelti Prancūzijos automobilių industriją į aukštumas. Tačiau...
Kai prancūzai pradeda bendradarbiauti su britais - pasiruoškite katastrofai. Šio automobilio kūrimą finansavo labai turtingas ponas iš Prancūzijos, tačiau visą sunkų darbą turėjo atlikti keletas gabių inžinierių iš D.Britanijos.
Dėl vėliau iškilusių nesutarimų, buvo nutrauktas tolimesnis „560“ modelio tobulinimas, o pro „Monica“ gamyklos duris išvažiavo tik 8 šio modelio egzemplioriai.
Anuomet „Monica 560“ galėjo pasiekti 240 km/val. maksimalų greitį.
Monteverdi High Speed
Išvardinkite visus automobilių gamintojus, kurie yra kilę iš Šveicarijos? Ar Jums šovė į galvą „Monteverdi“ vardas? Štai šis ilgas ir prašmatnus sedanas buvo komplektuojamas su 7.2 litro, 8 cilindrų benzininiu varikliu, kurio pajėgumas siekė 310 arba 380 arklio galių.
1971 metais pasirodęs prabangus sedanas sulaukė nemažai dėmesio, tačiau daugelį pirkėjų atbaidė ne surinkimo kokybė ar ilgas pristatymo terminas. „Monteverdi High Speed“ neišpopuliarėjo dėl labai aukštos kainos. Anuomet už tą pačią sumą buvo galima įsigyti visiškai naują „Ferrari“, o likusią sumą panaudoti didžiulio namo statybai.
De Tomaso Deauville
„De Tomaso Deauville“ turėjo tapti šios kompanijos bestseleriu, tačiau jam koją pakišo nuolatinis lyginimas su „Jaguar XJ“. Net ir didžiausi „De Tomaso“ fanai teigė, jog italai nukopijavo „Jaguar XJ“ dizainą.
Kadangi „Deauville“ turėjo gyventi didžiuliame „Jaguar XJ“ šešėlyje, jų buvo pagaminta ne tiek jau ir daug. Vos 320 vienetų.
Mercedes-Benz 300 SEL 6.3
Automobilis, kurio pristatyti nereikia niekam. Tai buvo vienas iš tų automobilių, kuris užsitarnavo daugelio pasaulio valstybių vadovų pagarbą. Pradėję nuo „300 SEL“ arba „600“, dabar didžioji dauguma pasaulio vadovų važinėja su naujausios kartos S klasės „Mercedes Benz“.
„Mercedes Benz“ taip stipriai didžiavosi šiuo modeliu, jog net bendradarbiaudama su „AMG“ specialistais sukūrė lenktynėms skirtą versiją, kuri turėjo 6.3 litro, 8 cilindrų motorą.
Iso Fidia
Tai buvo ne pats gražiausias sedanas pasaulyje, tačiau dėka 5.4 arba 5.8 litro benzininių variklių, šis sedanas buvo vienas greičiausių. 1967 metais pristatytas automobilis galėjo be didelių problemų pasiekti 230 km/val. greitį.
Vis dėlto, automobilį sukūrusi kompanija susidūrė su finansiniais sunkumais ir nesugebėjo pradėti masinės „Iso Fidia“ gamybos. Būtent dėl šios priežasties pasaulyje šiuo metu egzistuoja vos keturi „Fidia“ egzemplioriai.
Maserati Quattroporte
Nors šio modelio vardas skamba egzotiškai, tačiau „Quattroporte“ reiškia keturias duris. Pirmoji „Quattroporte“ generacija turėjo 4.1 litro, 8 cilindrų motorą. Vėliau jis buvo komplektuojamas ir su 4.9 litro agregatu.
1963 metais pristatytas „Quattroporte“ savo laiku tapo vienu greičiausiu sedanu pasaulyje. Jo maksimalus greitis siekė 226 km/val.
Facel Vega Excellence
„Facel Vega Excellence“ buvo vienas gražiausių to meto automobilių, tačiau jis turėjo vieną didžiulį trūkumą. Dėl B statramsčio, automobilio durys labai sunkiai atsidarydavo, užsidarydavo arba apskritai neužsidarydavo.
Vis dėlto, dėka priekyje sumontuoto „Chrysler“ V8 variklio, kuris išvystydavo 390 arklio galių, prancūziškas automobilis galėdavo pasigirti galintis pasiekti 210 km/val. maksimalų greitį.