Kelionių organizatoriaus „Neoturas“ duomenimis, ekonominė krizė neatbaidė lietuvių nuo vasaros atostogų, tačiau keliones paskatino planuoti paskutinę minutę. „Neoturas“ vadovės Daivos Laivienės teigimu, net 80 proc. vasaros metu įsigytų kelionių buvo paskutinės minutės arba kitokie specialūs pasiūlymai.
Jos teigimu, ekonominė krizė neatbaidė lietuvių noro keliauti į pamėgtas šalis, tačiau privertė juos keisti kelionių pirkimo įpročius ir ieškoti finansiškai patrauklesnių pasiūlymų.
Pasak D.Laivienės, teigiamos įtakos praėjusiam vasaros kelionių sezonui turėjo ir pavasarį veiklą pradėjęs naujas kelionių organizatorius „Star Holidays“.
„Naujas organizatorius išjudino sustingusią turizmo rinką, nes, pasiūlęs populiarias keliones už patrauklią ir daugumai priimtiną kainą, paskatino ir kitus šalies kelionių organizatorius pakoreguoti savo pasiūlymus. To pasėkoje, lyginant su praėjusių metų liepos ir rugpjūčio mėnesiais, kelionių į populiariausius Turkijos, Graikijos ir Ispanijos kurortus kainos vasarą sumažėjo nuo 20 iki 50 proc.“, - sako D. Laivienė.
Pasak D.Laivienės, finansiškai patrauklių kelionių pasiūlymų ieškoję lietuviai, vasarą dažniau rinkosi poilsines nei pažintines keliones. „Neoturas“ duomenimis, 80 proc. vasarą įsigytų kelionių sudarė poilsinės, ir tik 20 proc. - pažintinės.
„Pastebėjome tendenciją, jog poilsines keliones į užsienį pamėgę lietuviai vis dar liko ištikimi mėgstamiausiems Turkijos ir Graikijos kurortams. Vasaros sezonu net 84 proc. visų keliaujančiųjų atostogoms pasirinko būtent šias šalis“, - sako D.Laivienė.
Šešis metus veiklą turizmo rinkoje vykdantis UAB „Neoturas“ teikia visas kelionių paslaugas Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. 2009 m. I pusmečio „Neoturo“ kelionių pardavimai siekia virš 6 mln. Lt.