• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Porsche 911“ visuomet buvo automobilių entuziastų svajonė ir siekiamybė. Nepaisant besikeičiančių tendencijų, „Porsche 911“ visuomet išliks vienu geidžiamiausiu pasaulio automobiliu.
Per pastarąjį dešimtmetį išpopuliarėjo ne tik „911“ modelis, bet ir tam tikra „911“ automobilių tobulinimo kryptis.
Vis daugiau žmonių susigundo įsigyti septintame ar aštuntame dešimtmetyje pagamintą „911“ egzempliorių ir jį išveža pas specialistus, kurie per kelis mėnesius suteikia automobiliui naujus sparnus. Atlieka visapusišką modernizaciją.
Šiuo metu pasaulyje egzistuoja kelios dešimtys įvairiausių įmonių, kurios specializuojasi „Porsche 911“ modernizacija. Ar jos visos vertos dėmesio? Jeigu norite pamatyti nepriekaištingą rezultatą – tuomet ne.
Šiandien Jums pristatysime aštuonias, pačias įspūdingiausias, labiausiai kvapą gniaužiančias „Porsche 911“ modernias interpretacijas, dėl kurių norėsis parduoti vieną inkstą, atsisakyti visų pramogų ir apiplėšti banką.
Porsche 911 Targa (Singer)
„Singer“ kompanijos vardas visuomet yra tapatinamas su įspūdingais „Porsche 911“ projektais. Vis dėlto, jeigu reikėtų išrinkti vieną, vienintelį „Singer“ projektą – tai būtų štai ši „911 Targa“.
Kaip ir daugelis „Singer“ kūrinių, taip ir „Porsche 911 Targa“ su klasikiniu modeliu turi labai mažai bendro. „Porsche 911“ arba „Porssche 964“ buvo išrengta, o šio automobilio kėbulas buvo atiduotas „Singer“ meistrams, kurie lipdydami naujas kėbulo detales panaudojo daugybę anglies pluošto. Tai reiškia, jog šis modelis yra lengvesnis, o jo struktūra yra žymiai standesnė.
Šalia galinių varančiųjų ratų tūno ne 3.6 litro darbinio tūrio benzininis variklis. „Singer“ inžinieriai pasiėmė standartinį „964“ modelio 3.6 litro agregatą, padidino jo darbinį tūrį iki 4.0 litrų. Šiuo metu šis agregatas išvysto 395 arklio galias.
Modernizuotas variklis buvo suporuotas su 6 bėgių mechanine pavarų dėže, kurią „Singer“ specialistai paėmė iš „993“ modelio. Standartinius pakabos komponentus pakeitė „Ohlins“ firmos detalės, kurios plačiai naudojamos įvairiuose auto-sporto varžyboms skirtuose boliduose.

GALERIJA


Singer 911
„Singer“ arba „Singer Vehicle Design“ vardas automobilių entuziastų tarpe buvo ištartas prieš daugiau kaip 10 metų.  Tuomet daugelis į „Singer“ kompanijos misiją žiūrėjo skeptiškai ir teigė, jog tai tik dar viena optimistiškai nusiteikusi įmonė, kuri po keleto mėnesių liks užmarštyje.
Visos abejonės išsisklaidė po to, kai „Singer“ pristatė pirmąjį savo prototipą. Iš pirmo žvilgsnio jis buvo panašus į klasikinį „Porsche 911“, tačiau projekto autoriai tuomet teigė, jog įkvėpimo sėmės iš kelių skirtingų „911“ modelių: 1967 metais pagaminto „911R“, 1970 metais gimusio „911ST“ ir 1973 metais pasirodžiusių „911 Carrera“ ir „911 Carrera RS 2.7“.
Už klasikinio automobilio išvaizdos slypėjo modernus, „993“ kartos modeliui priklausęs 3,6 litro darbinio tūrio, 300 arklio galių išvystęs motoras. Į „Singer“ projektą patekęs variklis pasižymėjo didesniu tūriu – 3,6 litro, ir šiek tiek didesniu pajėgumu – 360 arklio galių. Paskutiniai egzemplioriai iš „Singer“ dirbtuvių išriedėjo turėdami 3,82 litro, 425 AG turinčius motorus.

GALERIJA


Singer Dynamics „Lightweighting“ koncepcija
Lengvesni, greitesni ir aštresni „Porsche“ modeliai – nėra retenybė. Užtenka pažvelgti į modernių „Porsche“ modelių gamą: „Cayman GT4“, „911 GT2 RS“, „911 GT3“.
„Singer“ norėdama sukurti modernią „911 Carrera 2.7 RS“ modelio interpretaciją, visiems automobilių entuziastams pristatė „Lightweighting“ vardu pavadintą koncepciją.
Šio projekto kėbulo dalys buvo pagamintos iš itin lengvų medžiagų: anglies pluošto, magnio ir aliuminio. Būtent jų dėka šis „Porsche“ modelis sveria tik 990 kilogramų, o galinius ratus suka net 500 arklio galių išvystantis motoras.

GALERIJA


On-Board Design
„Singer“ nėra vienintelė kompanija, kuri specializuojasi „Porsche 911“ modernizacija. Pakankamai daug šia veikla užsiimančių įmonių yra D.Britanijoje.
Puikiu pavyzdžiu galėtų būti „On-Board Design“ pasivadinusi įmonė, kuri „Porsche 911“ tobulinimo užsiima ne vienerius ir ne penketą metų, o žymiai ilgiau.
Britai į klasikinius „911“ modelius dažniausiai montuoja „964“ kartos komponentus ir gali pasiūlyti itin platų modifikacijų spektrą. Nuo kėbulo detalių, kurios būna pagamintos iš anglies pluošto iki itin pajėgių atmosferinių motorų. Pavyzdžiui, 4 litrų darbinio tūrio variklis gali išvystyti net 406 arklio galias.

GALERIJA


Kaege
Europoje – tai viena žinomiausių ir gerbiamiausių „Porsche“ specialisčių, kurios darbuotojai gali patobulinti bet kurį šios markės automobilį. Galimybių ribas nustato tik projekto užsakovas.
„Kaege“ yra įkūrusi specialią diviziją, kuri specializuojasi tik klasikiniais „Porsche“ modeliais. Būtent šios divizijos būstinėje gimsta patys įdomiausi projektai.
„Kaege“ savo projektas suteikia ne tik modernų variklį ar pavarų dėžę. Jie taip pat pasirūpina įvairiomis smulkmenomis: kėbulą padengia antikorozine danga, sumontuota modernius „LED“ žibintus, oro kondicionieriaus sistemą ir kitus atributus, kurie palengvintų kasdienines keliones.

GALERIJA


Gunther Werks
Jeigu modernią „911“ interpretaciją vertintume tik pagal taip kaip ji atrodo, štai šis projektas galėtų drąsiai užimti pirmąją vietą.
Šiemet vykusiame „Pebble Beach Concours d'Elegance“ renginyje, šių specializuotų dirbtuvių atstovai pristatė „993“ kartos „911“ modelį, kurio visas kėbulas buvo pagamintas iš anglies pluošto! Be to, tai buvo užuomina į antrąjį kompanijos projektą – „Sport Touring“.
Šalia galinės ašies atsiranda atmosferinis 4 litrų darbinio tūrio, 400 arklio galių išvystantis motoras, kuris buvo suporuotas su naujutėle „Getrag“ pavarų dėže.
Pakaboje – adaptyvūs „JRZ“ kompanijos amortizatoriai, už plačių arkų slepiasi 380 milimetrų skersmens stabdžių diskai.
„Gunther Werks“ nuotraukose matomą konversiją gali atlikti bet kuriam „993“ kartos „Porsche 911“ modeliui.

GALERIJA


Gunther Werks 400 R
Pagrindinė „Singer“ konkurentė – „Gunther Werks“ į senesnių „911“ modelių modernizaciją žiūri kitaip. Vietoje to, jog specializuotųsi tik klasikiniais „911“ modeliais, šios kompanijos darbuotojai siekia visiems priminti legendinį, pirmosios kartos „911 GT2“.
Po „911 GT2“ primenančia išvaizda slypi naujutėlis oru aušinamas 6 cilindrų motoras, kurio tūris būtų padidintas nuo 3,6 iki 4 litrų, o išvystoma galia padidėjo iki 400 arklio galių ir 447 Nm.
„Gunther Werks“ iš viso ruošiasi pagaminti tik 25 šio modelio vienetus.

GALERIJA


Lightspeed Classic
„Lightspeed Classic“ - įsiminkite šį pavadinimą, nes šių dirbtuvių specialistai yra pasiruošę tapti pilnaverte „Singer“ alternatyva. Kaip ir kolegos „Singer“ dirbtuvėse, taip ir „Lightspeed Classic“ specializuojasi klasikiniais „Porsche 911“.
„Lightspeed Classic“ viską daro pagal užsakymą ir esant reikalui į senutėlį „911“ sumontuoja modernų, tačiau vis dar oru aušinamą benzininį variklį.
Pavyzdžiui žemiau esančiame vaizdo įraše matomas egzempliorius sveria vos 980 kilogramų, tačiau gale sumontuotas agregatas išvysto 360 arklio galių.
Kalbant apie modifikacijas, reikėtų paminėti, jog šis gražuolis turi „993“ variklio valdymo kompiuterį, „996“ purkštukus, „996 Turbo“ mechaninę pavarų dėžę, „997 GT3 RS“ sankabą.
Kiek kainuoja šis gražuolis? „Lightspeed Classic“ paslaugos kainuoja nuo 100 tūkst. eurų. Tuo tarpu pilnai sukomplektuotas, visus Jūsų norus atitinkantis „Porsche 911“ Jums atsieis maždaug 180 tūkst. eurų.

Porsche 911“ visuomet buvo automobilių entuziastų svajonė ir siekiamybė. Nepaisant besikeičiančių tendencijų, „Porsche 911“ visuomet išliks vienu geidžiamiausiu pasaulio automobiliu.
Per pastarąjį dešimtmetį išpopuliarėjo ne tik „911“ modelis, bet ir tam tikra „911“ automobilių tobulinimo kryptis.
Vis daugiau žmonių susigundo įsigyti septintame ar aštuntame dešimtmetyje pagamintą „911“ egzempliorių ir jį išveža pas specialistus, kurie per kelis mėnesius suteikia automobiliui naujus sparnus. Atlieka visapusišką modernizaciją.
Šiuo metu pasaulyje egzistuoja kelios dešimtys įvairiausių įmonių, kurios specializuojasi „Porsche 911“ modernizacija. Ar jos visos vertos dėmesio? Jeigu norite pamatyti nepriekaištingą rezultatą – tuomet ne.
Šiandien Jums pristatysime aštuonias, pačias įspūdingiausias, labiausiai kvapą gniaužiančias „Porsche 911“ modernias interpretacijas, dėl kurių norėsis parduoti vieną inkstą, atsisakyti visų pramogų ir apiplėšti banką.
Porsche 911 Targa (Singer)
„Singer“ kompanijos vardas visuomet yra tapatinamas su įspūdingais „Porsche 911“ projektais. Vis dėlto, jeigu reikėtų išrinkti vieną, vienintelį „Singer“ projektą – tai būtų štai ši „911 Targa“.
Kaip ir daugelis „Singer“ kūrinių, taip ir „Porsche 911 Targa“ su klasikiniu modeliu turi labai mažai bendro. „Porsche 911“ arba „Porssche 964“ buvo išrengta, o šio automobilio kėbulas buvo atiduotas „Singer“ meistrams, kurie lipdydami naujas kėbulo detales panaudojo daugybę anglies pluošto. Tai reiškia, jog šis modelis yra lengvesnis, o jo struktūra yra žymiai standesnė.
Šalia galinių varančiųjų ratų tūno ne 3.6 litro darbinio tūrio benzininis variklis. „Singer“ inžinieriai pasiėmė standartinį „964“ modelio 3.6 litro agregatą, padidino jo darbinį tūrį iki 4.0 litrų. Šiuo metu šis agregatas išvysto 395 arklio galias.
Modernizuotas variklis buvo suporuotas su 6 bėgių mechanine pavarų dėže, kurią „Singer“ specialistai paėmė iš „993“ modelio. Standartinius pakabos komponentus pakeitė „Ohlins“ firmos detalės, kurios plačiai naudojamos įvairiuose auto-sporto varžyboms skirtuose boliduose.

GALERIJA


Singer 911
„Singer“ arba „Singer Vehicle Design“ vardas automobilių entuziastų tarpe buvo ištartas prieš daugiau kaip 10 metų.  Tuomet daugelis į „Singer“ kompanijos misiją žiūrėjo skeptiškai ir teigė, jog tai tik dar viena optimistiškai nusiteikusi įmonė, kuri po keleto mėnesių liks užmarštyje.
Visos abejonės išsisklaidė po to, kai „Singer“ pristatė pirmąjį savo prototipą. Iš pirmo žvilgsnio jis buvo panašus į klasikinį „Porsche 911“, tačiau projekto autoriai tuomet teigė, jog įkvėpimo sėmės iš kelių skirtingų „911“ modelių: 1967 metais pagaminto „911R“, 1970 metais gimusio „911ST“ ir 1973 metais pasirodžiusių „911 Carrera“ ir „911 Carrera RS 2.7“.
Už klasikinio automobilio išvaizdos slypėjo modernus, „993“ kartos modeliui priklausęs 3,6 litro darbinio tūrio, 300 arklio galių išvystęs motoras. Į „Singer“ projektą patekęs variklis pasižymėjo didesniu tūriu – 3,6 litro, ir šiek tiek didesniu pajėgumu – 360 arklio galių. Paskutiniai egzemplioriai iš „Singer“ dirbtuvių išriedėjo turėdami 3,82 litro, 425 AG turinčius motorus.

GALERIJA


Singer Dynamics „Lightweighting“ koncepcija
Lengvesni, greitesni ir aštresni „Porsche“ modeliai – nėra retenybė. Užtenka pažvelgti į modernių „Porsche“ modelių gamą: „Cayman GT4“, „911 GT2 RS“, „911 GT3“.
„Singer“ norėdama sukurti modernią „911 Carrera 2.7 RS“ modelio interpretaciją, visiems automobilių entuziastams pristatė „Lightweighting“ vardu pavadintą koncepciją.
Šio projekto kėbulo dalys buvo pagamintos iš itin lengvų medžiagų: anglies pluošto, magnio ir aliuminio. Būtent jų dėka šis „Porsche“ modelis sveria tik 990 kilogramų, o galinius ratus suka net 500 arklio galių išvystantis motoras.

GALERIJA


On-Board Design
„Singer“ nėra vienintelė kompanija, kuri specializuojasi „Porsche 911“ modernizacija. Pakankamai daug šia veikla užsiimančių įmonių yra D.Britanijoje.
Puikiu pavyzdžiu galėtų būti „On-Board Design“ pasivadinusi įmonė, kuri „Porsche 911“ tobulinimo užsiima ne vienerius ir ne penketą metų, o žymiai ilgiau.
Britai į klasikinius „911“ modelius dažniausiai montuoja „964“ kartos komponentus ir gali pasiūlyti itin platų modifikacijų spektrą. Nuo kėbulo detalių, kurios būna pagamintos iš anglies pluošto iki itin pajėgių atmosferinių motorų. Pavyzdžiui, 4 litrų darbinio tūrio variklis gali išvystyti net 406 arklio galias.

GALERIJA


Kaege
Europoje – tai viena žinomiausių ir gerbiamiausių „Porsche“ specialisčių, kurios darbuotojai gali patobulinti bet kurį šios markės automobilį. Galimybių ribas nustato tik projekto užsakovas.
„Kaege“ yra įkūrusi specialią diviziją, kuri specializuojasi tik klasikiniais „Porsche“ modeliais. Būtent šios divizijos būstinėje gimsta patys įdomiausi projektai.
„Kaege“ savo projektas suteikia ne tik modernų variklį ar pavarų dėžę. Jie taip pat pasirūpina įvairiomis smulkmenomis: kėbulą padengia antikorozine danga, sumontuota modernius „LED“ žibintus, oro kondicionieriaus sistemą ir kitus atributus, kurie palengvintų kasdienines keliones.

GALERIJA


Gunther Werks
Jeigu modernią „911“ interpretaciją vertintume tik pagal taip kaip ji atrodo, štai šis projektas galėtų drąsiai užimti pirmąją vietą.
Šiemet vykusiame „Pebble Beach Concours d'Elegance“ renginyje, šių specializuotų dirbtuvių atstovai pristatė „993“ kartos „911“ modelį, kurio visas kėbulas buvo pagamintas iš anglies pluošto! Be to, tai buvo užuomina į antrąjį kompanijos projektą – „Sport Touring“.
Šalia galinės ašies atsiranda atmosferinis 4 litrų darbinio tūrio, 400 arklio galių išvystantis motoras, kuris buvo suporuotas su naujutėle „Getrag“ pavarų dėže.
Pakaboje – adaptyvūs „JRZ“ kompanijos amortizatoriai, už plačių arkų slepiasi 380 milimetrų skersmens stabdžių diskai.
„Gunther Werks“ nuotraukose matomą konversiją gali atlikti bet kuriam „993“ kartos „Porsche 911“ modeliui.

GALERIJA


Gunther Werks 400 R
Pagrindinė „Singer“ konkurentė – „Gunther Werks“ į senesnių „911“ modelių modernizaciją žiūri kitaip. Vietoje to, jog specializuotųsi tik klasikiniais „911“ modeliais, šios kompanijos darbuotojai siekia visiems priminti legendinį, pirmosios kartos „911 GT2“.
Po „911 GT2“ primenančia išvaizda slypi naujutėlis oru aušinamas 6 cilindrų motoras, kurio tūris būtų padidintas nuo 3,6 iki 4 litrų, o išvystoma galia padidėjo iki 400 arklio galių ir 447 Nm.
„Gunther Werks“ iš viso ruošiasi pagaminti tik 25 šio modelio vienetus.

GALERIJA


Lightspeed Classic
„Lightspeed Classic“ - įsiminkite šį pavadinimą, nes šių dirbtuvių specialistai yra pasiruošę tapti pilnaverte „Singer“ alternatyva. Kaip ir kolegos „Singer“ dirbtuvėse, taip ir „Lightspeed Classic“ specializuojasi klasikiniais „Porsche 911“.
„Lightspeed Classic“ viską daro pagal užsakymą ir esant reikalui į senutėlį „911“ sumontuoja modernų, tačiau vis dar oru aušinamą benzininį variklį.
Pavyzdžiui žemiau esančiame vaizdo įraše matomas egzempliorius sveria vos 980 kilogramų, tačiau gale sumontuotas agregatas išvysto 360 arklio galių.
Kalbant apie modifikacijas, reikėtų paminėti, jog šis gražuolis turi „993“ variklio valdymo kompiuterį, „996“ purkštukus, „996 Turbo“ mechaninę pavarų dėžę, „997 GT3 RS“ sankabą.
Kiek kainuoja šis gražuolis? „Lightspeed Classic“ paslaugos kainuoja nuo 100 tūkst. eurų. Tuo tarpu pilnai sukomplektuotas, visus Jūsų norus atitinkantis „Porsche 911“ Jums atsieis maždaug 180 tūkst. eurų.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų