Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Porsche 911“ visuomet buvo automobilių entuziastų svajonė ir siekiamybė. Nepaisant besikeičiančių tendencijų, „Porsche 911“ visuomet išliks vienu geidžiamiausiu pasaulio automobiliu.
Per pastarąjį dešimtmetį išpopuliarėjo ne tik „911“ modelis, bet ir tam tikra „911“ automobilių tobulinimo kryptis.
Vis daugiau žmonių susigundo įsigyti septintame ar aštuntame dešimtmetyje pagamintą „911“ egzempliorių ir jį išveža pas specialistus, kurie per kelis mėnesius suteikia automobiliui naujus sparnus. Atlieka visapusišką modernizaciją.
Šiuo metu pasaulyje egzistuoja kelios dešimtys įvairiausių įmonių, kurios specializuojasi „Porsche 911“ modernizacija. Ar jos visos vertos dėmesio? Jeigu norite pamatyti nepriekaištingą rezultatą – tuomet ne.
Šiandien Jums pristatysime aštuonias, pačias įspūdingiausias, labiausiai kvapą gniaužiančias „Porsche 911“ modernias interpretacijas, dėl kurių norėsis parduoti vieną inkstą, atsisakyti visų pramogų ir apiplėšti banką.
Porsche 911 Targa (Singer)
„Singer“ kompanijos vardas visuomet yra tapatinamas su įspūdingais „Porsche 911“ projektais. Vis dėlto, jeigu reikėtų išrinkti vieną, vienintelį „Singer“ projektą – tai būtų štai ši „911 Targa“.
Kaip ir daugelis „Singer“ kūrinių, taip ir „Porsche 911 Targa“ su klasikiniu modeliu turi labai mažai bendro. „Porsche 911“ arba „Porssche 964“ buvo išrengta, o šio automobilio kėbulas buvo atiduotas „Singer“ meistrams, kurie lipdydami naujas kėbulo detales panaudojo daugybę anglies pluošto. Tai reiškia, jog šis modelis yra lengvesnis, o jo struktūra yra žymiai standesnė.
Šalia galinių varančiųjų ratų tūno ne 3.6 litro darbinio tūrio benzininis variklis. „Singer“ inžinieriai pasiėmė standartinį „964“ modelio 3.6 litro agregatą, padidino jo darbinį tūrį iki 4.0 litrų. Šiuo metu šis agregatas išvysto 395 arklio galias.
Modernizuotas variklis buvo suporuotas su 6 bėgių mechanine pavarų dėže, kurią „Singer“ specialistai paėmė iš „993“ modelio. Standartinius pakabos komponentus pakeitė „Ohlins“ firmos detalės, kurios plačiai naudojamos įvairiuose auto-sporto varžyboms skirtuose boliduose.
„Porsche 911“ visuomet buvo automobilių entuziastų svajonė ir siekiamybė. Nepaisant besikeičiančių tendencijų, „Porsche 911“ visuomet išliks vienu geidžiamiausiu pasaulio automobiliu.
Per pastarąjį dešimtmetį išpopuliarėjo ne tik „911“ modelis, bet ir tam tikra „911“ automobilių tobulinimo kryptis.
Vis daugiau žmonių susigundo įsigyti septintame ar aštuntame dešimtmetyje pagamintą „911“ egzempliorių ir jį išveža pas specialistus, kurie per kelis mėnesius suteikia automobiliui naujus sparnus. Atlieka visapusišką modernizaciją.
Šiuo metu pasaulyje egzistuoja kelios dešimtys įvairiausių įmonių, kurios specializuojasi „Porsche 911“ modernizacija. Ar jos visos vertos dėmesio? Jeigu norite pamatyti nepriekaištingą rezultatą – tuomet ne.
Šiandien Jums pristatysime aštuonias, pačias įspūdingiausias, labiausiai kvapą gniaužiančias „Porsche 911“ modernias interpretacijas, dėl kurių norėsis parduoti vieną inkstą, atsisakyti visų pramogų ir apiplėšti banką.
Porsche 911 Targa (Singer)
„Singer“ kompanijos vardas visuomet yra tapatinamas su įspūdingais „Porsche 911“ projektais. Vis dėlto, jeigu reikėtų išrinkti vieną, vienintelį „Singer“ projektą – tai būtų štai ši „911 Targa“.
Kaip ir daugelis „Singer“ kūrinių, taip ir „Porsche 911 Targa“ su klasikiniu modeliu turi labai mažai bendro. „Porsche 911“ arba „Porssche 964“ buvo išrengta, o šio automobilio kėbulas buvo atiduotas „Singer“ meistrams, kurie lipdydami naujas kėbulo detales panaudojo daugybę anglies pluošto. Tai reiškia, jog šis modelis yra lengvesnis, o jo struktūra yra žymiai standesnė.
Šalia galinių varančiųjų ratų tūno ne 3.6 litro darbinio tūrio benzininis variklis. „Singer“ inžinieriai pasiėmė standartinį „964“ modelio 3.6 litro agregatą, padidino jo darbinį tūrį iki 4.0 litrų. Šiuo metu šis agregatas išvysto 395 arklio galias.
Modernizuotas variklis buvo suporuotas su 6 bėgių mechanine pavarų dėže, kurią „Singer“ specialistai paėmė iš „993“ modelio. Standartinius pakabos komponentus pakeitė „Ohlins“ firmos detalės, kurios plačiai naudojamos įvairiuose auto-sporto varžyboms skirtuose boliduose.