• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kaip įsivaizduojate statistinį garbaus amžiaus senjorą? O kaip įsivaizduojate garbaus amžiaus automaną? Tiesiog pažvelkite į štai šios istorijos herojų – D.Britanijoje gyvenantį senjorą, kuris savo garaže turi ne iš kelmo spirtą „Volkswagen Golf“, o tiksliau – „Volkswagen Golf R“.
„Youtube“ kanalo „LivingLifeFast“ autoriai naujausiame epizode pakalbino 75-erių automobilių entuziastą, kuris iki šiol turi silpnybę ne tik greitiems, bet ir modifikuotiems ratuočiams.
Šiuo metu vyro garaže stovi naujutėlis „Volkswagen Golf R“, kuris iš gamyklos išrieda turėdamas 2 litrų, 4 cilindrų benzininį variklį, gebantį išvystyti 310 arklio galių ir 400 Nm. Daugeliui tokio pajėgumo turėtų užtekti, tik ne šiam vyrukui, kuris iš pradžių pakėlė variklio galią iki 450 AG, o vėliau – iki 600!
Už šį milžinišką raumenų pastiprinimą reikėtų dėkoti didžiulei „Turbonetics“ turbinai, „Racing Line“ oro filtro dėžei, našesniam tarpiniam suslėgto oro aušintuvui, specialiai pagal užsakymą pagamintam kuro siurbliui ir naujai „Miltek“ išmetimo sistemai.
Panašu, kad garbaus amžiaus automanas turi automobilį, kuris puikiai atitinka jo charakterį.
Daugiau apie šį projektą ir automobilių entuziastą sužinosite pažiūrėję žemiau esantį vaizdo įrašą.
VIDEO

Kaip įsivaizduojate statistinį garbaus amžiaus senjorą? O kaip įsivaizduojate garbaus amžiaus automaną? Tiesiog pažvelkite į štai šios istorijos herojų – D.Britanijoje gyvenantį senjorą, kuris savo garaže turi ne iš kelmo spirtą „Volkswagen Golf“, o tiksliau – „Volkswagen Golf R“.
„Youtube“ kanalo „LivingLifeFast“ autoriai naujausiame epizode pakalbino 75-erių automobilių entuziastą, kuris iki šiol turi silpnybę ne tik greitiems, bet ir modifikuotiems ratuočiams.
Šiuo metu vyro garaže stovi naujutėlis „Volkswagen Golf R“, kuris iš gamyklos išrieda turėdamas 2 litrų, 4 cilindrų benzininį variklį, gebantį išvystyti 310 arklio galių ir 400 Nm. Daugeliui tokio pajėgumo turėtų užtekti, tik ne šiam vyrukui, kuris iš pradžių pakėlė variklio galią iki 450 AG, o vėliau – iki 600!
Už šį milžinišką raumenų pastiprinimą reikėtų dėkoti didžiulei „Turbonetics“ turbinai, „Racing Line“ oro filtro dėžei, našesniam tarpiniam suslėgto oro aušintuvui, specialiai pagal užsakymą pagamintam kuro siurbliui ir naujai „Miltek“ išmetimo sistemai.
Panašu, kad garbaus amžiaus automanas turi automobilį, kuris puikiai atitinka jo charakterį.
Daugiau apie šį projektą ir automobilių entuziastą sužinosite pažiūrėję žemiau esantį vaizdo įrašą.
VIDEO

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų