„Deja, šiuo metu mes negalime toliau dirbti kaip įprasta – turime atšaukti skrydžius, mažinti orlaivių naudojimą, stebėdami staigų ir netikėtą skrydžių rezervavimo paklausos mažėjimą. Tačiau esame tikri, kad padėtis normalizuosis. (...) Šiuo metu esame priversti imtis šių veiksmų, kad situacijai pagerėjus galėtume grąžinti žmones į darbą bei grįžti prie savo augimo“, – „Air Baltic“ pranešime cituojamas jos vadovas Martinas Gaussas.
Tuo metu Latvijos susisiekimo ministras Talis Linkaitis pareiškė neįžvelgiąs reikalo suteikti „Air Baltic“ valstybinę finansinę paramą.
„Nepaisant priverstinai atšaukiamų skrydžių ir poreikio laikinai mažinti darbuotojų skaičių, nacionalinė oro linijų bendrovė „Air Baltic“ užima tvirtas pozicijas oro susisiekimo rinkoje – jai nereikia finansinės paramos iš valstybės“, – pareiškė Latvijos ministras.
Kita vertus, T. Linkaitis pripažino, jog dėl koronavirusio epidemijos „Air Baltic“, kaip ir visos oro susisiekimo bendrovės, neabejotinai patirs nuostolių, tačiau Latvijos oro vežėja yra pakankamai stipri, pajėgi šiuos sunkumus įveikti.
„Air Baltic“ aptarnauja daugiau kaip 70 oro linijų iš Rygos, Vilniaus ir Talino. Bendrovės lėktuvų parką dabar sudaro 38 orlaiviai: 22 „Airbus 220-300“, keturi „Boeing-737“, 12 „Bombardier Q400 Next Gen“
Valstybė valdo 80,05 proc. „Air Baltic“ akcijų, o likusios akcijos priklauso Danijos investuotojo Larso Thueseno (Larso Tueseno) įmonei „Aircraft Leasing 1“.