Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nors ir Italija yra Ferrari ir Lamborghini gimtinė. Ne vien italai gali pasigirti gaminant super automobilius. Vokiečių automobilių gamintojai taip pat sugeba sukurti įspūdingus super automobilius. Tiesa sakant vokiečiai metų metus konkuruoja su italais šioje nišoje. Ir net pakeitė žaidimo taisykles kuriant galingus ir kartu lengvai valdomus automobilius. Šiandien pristatome 5 geriausius vokiškus galiūnus.
Klasikinio Mercedes-Benz 300 SL Gullwing pasekėjas SLS AMG prisilaikydamas visų savo pirmtako kėbulo linijų ir proporcijų. 6.2 V formos 8 cilindrų variklis GT versijoje pasiekia 583 arklio galias. SLS gali puikiai pasitarnauti ir kaip kasdienė transporto priemonė ir kaip lenktyninis automobilis žiedinėje trasoje. Su ilga variklio gaubto linija ir trumpa galine automobilis net stovėdamas vietoje atrodo greitas. O gullwing stiliaus durys suteikia retro žavesio šiam super moderniam automobiliui. SLS AMG vienas iš geriausių kada nors sukurtų Mercedes koncerno automobilių.
1978 metais BMW pribloškė pasaulį išleisdama M1 modelį. Nors oficialiai buvo numatyti, jog M1 padės kurti Lamborghini kompanija. Dėl tuometinių finansinių nesklandumų BMW nutarė be pagalbos sukurti M1. Galios šiam BMW suteikė 3.5 litro variklis, įmontuotas automobilio viduryje. M1 pasiekdavo 257 kilometrų per valandą greitį ir turėjo 273 arklio galias. Bet tokie duomenys buvo tik gatvei skirtai versijai. Egzotiškasis BMW pasižymėjo ir profesionaliuose lenktynėse. Tam buvo specialiai perdarytas variklis su turbo kompresoriumi, kuris pasiekė net 850 arklio galias. Tai vienintelis masinės produkcijos BMW automobilis, kuris turėjo variklį ne priekyje. Jų buvo išleista tik 456 vienetų ir gamyba nutraukta 1981 metais.
2006 metais Audi išleido R8 modelį, kuris amžiams pakeitė super automobilio apibūdinimą. Vietoj sudėtingo valdymo ir milžiniškos galios, kaip daro mažesni automobilių gamintojai, Audi R8 gali būti liūtas trasoje ir gazelė gatvėje. Standartiniai R8 modeliai siūlomi su 4.2 litro 430 arklio galių V8 varikliu arba 5.2 litro V10 varikliu ir 525 arklio galiomis. Neskaitant variklio, Audi pasirūpina ir precizišku super automobilio salonu. Šis aukščiausios prabos Audi produktas ne tik greitas, puikiai valdomas, bet ir komfortiškas, bei nuostabios išvaizdos kurinys.
2004 metais Porsche išleido Carrera GT, tai vokiečių raketa su varikliu viduryje. Net po šiai dienai Carrera GT išlieka vienas geriausių visų laikų super automobilių. Aukštasūkis, sportiškas 5.7 litro V10 sukuria 612 arklio galias kas leidžia Carrera'i GT iki 100 kilometrų per valandą įsibegėti vos per 3.6 sekundes ir pasiekti maksimalų 330 kilometrų per valandą greitį. Tik 1270 automobilių buvo pagaminta per trejus gamybos metus. Netrukus Porsche išleis dar viena super automobilį, tai 918 Spyder. Tačiau Carrera GT liks nepamirštas, kaip vienintelis atmosferinis Porsche super automobilis.
Vieniems tai baisus automobilis, kitiems stulbinamos galios jėgainė ne itin patraukliame kune. Gumpert Apollo yra buvusio Audi vadybininko Roland Gumpert projektas, kuris pasižymėjo dirbdamas prie Audi Quattro ir ir visų varomųjų ratų - quattro departamente. Apollo išleistas 2005 metais ir naudoja Audi dviejų turbo kompresorių V formos 8 cilindrų variklius. Apollo pirkėjai gali pasirinkti tris skirtingas automobilio versijas nuo 641 arklio galių iki 789 ag. Automobilis pasiekia 360 kilometrų per valandą greitį ir buvo gaminamas anglies arba stiklo pluošto kebulu. Įdomus faktas yra tai, jog automobilis turi tokia stiprią aerodinamiką. Kurios prispaudimo jėga leidžia pasiekus 305 kilometrų per valandą greitį, važiuoti lubomis.
Nors ir Italija yra Ferrari ir Lamborghini gimtinė. Ne vien italai gali pasigirti gaminant super automobilius. Vokiečių automobilių gamintojai taip pat sugeba sukurti įspūdingus super automobilius. Tiesa sakant vokiečiai metų metus konkuruoja su italais šioje nišoje. Ir net pakeitė žaidimo taisykles kuriant galingus ir kartu lengvai valdomus automobilius. Šiandien pristatome 5 geriausius vokiškus galiūnus.
Klasikinio Mercedes-Benz 300 SL Gullwing pasekėjas SLS AMG prisilaikydamas visų savo pirmtako kėbulo linijų ir proporcijų. 6.2 V formos 8 cilindrų variklis GT versijoje pasiekia 583 arklio galias. SLS gali puikiai pasitarnauti ir kaip kasdienė transporto priemonė ir kaip lenktyninis automobilis žiedinėje trasoje. Su ilga variklio gaubto linija ir trumpa galine automobilis net stovėdamas vietoje atrodo greitas. O gullwing stiliaus durys suteikia retro žavesio šiam super moderniam automobiliui. SLS AMG vienas iš geriausių kada nors sukurtų Mercedes koncerno automobilių.
1978 metais BMW pribloškė pasaulį išleisdama M1 modelį. Nors oficialiai buvo numatyti, jog M1 padės kurti Lamborghini kompanija. Dėl tuometinių finansinių nesklandumų BMW nutarė be pagalbos sukurti M1. Galios šiam BMW suteikė 3.5 litro variklis, įmontuotas automobilio viduryje. M1 pasiekdavo 257 kilometrų per valandą greitį ir turėjo 273 arklio galias. Bet tokie duomenys buvo tik gatvei skirtai versijai. Egzotiškasis BMW pasižymėjo ir profesionaliuose lenktynėse. Tam buvo specialiai perdarytas variklis su turbo kompresoriumi, kuris pasiekė net 850 arklio galias. Tai vienintelis masinės produkcijos BMW automobilis, kuris turėjo variklį ne priekyje. Jų buvo išleista tik 456 vienetų ir gamyba nutraukta 1981 metais.
2006 metais Audi išleido R8 modelį, kuris amžiams pakeitė super automobilio apibūdinimą. Vietoj sudėtingo valdymo ir milžiniškos galios, kaip daro mažesni automobilių gamintojai, Audi R8 gali būti liūtas trasoje ir gazelė gatvėje. Standartiniai R8 modeliai siūlomi su 4.2 litro 430 arklio galių V8 varikliu arba 5.2 litro V10 varikliu ir 525 arklio galiomis. Neskaitant variklio, Audi pasirūpina ir precizišku super automobilio salonu. Šis aukščiausios prabos Audi produktas ne tik greitas, puikiai valdomas, bet ir komfortiškas, bei nuostabios išvaizdos kurinys.
2004 metais Porsche išleido Carrera GT, tai vokiečių raketa su varikliu viduryje. Net po šiai dienai Carrera GT išlieka vienas geriausių visų laikų super automobilių. Aukštasūkis, sportiškas 5.7 litro V10 sukuria 612 arklio galias kas leidžia Carrera'i GT iki 100 kilometrų per valandą įsibegėti vos per 3.6 sekundes ir pasiekti maksimalų 330 kilometrų per valandą greitį. Tik 1270 automobilių buvo pagaminta per trejus gamybos metus. Netrukus Porsche išleis dar viena super automobilį, tai 918 Spyder. Tačiau Carrera GT liks nepamirštas, kaip vienintelis atmosferinis Porsche super automobilis.
Vieniems tai baisus automobilis, kitiems stulbinamos galios jėgainė ne itin patraukliame kune. Gumpert Apollo yra buvusio Audi vadybininko Roland Gumpert projektas, kuris pasižymėjo dirbdamas prie Audi Quattro ir ir visų varomųjų ratų - quattro departamente. Apollo išleistas 2005 metais ir naudoja Audi dviejų turbo kompresorių V formos 8 cilindrų variklius. Apollo pirkėjai gali pasirinkti tris skirtingas automobilio versijas nuo 641 arklio galių iki 789 ag. Automobilis pasiekia 360 kilometrų per valandą greitį ir buvo gaminamas anglies arba stiklo pluošto kebulu. Įdomus faktas yra tai, jog automobilis turi tokia stiprią aerodinamiką. Kurios prispaudimo jėga leidžia pasiekus 305 kilometrų per valandą greitį, važiuoti lubomis.