• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pažvelkite į automobilių entuziastų parką ir pamatysite, jog kai kurie modeliai yra nepavaldūs laikui. Daugelis gamintojų su pavydu žiūri kaip „Mazda MX-5“, 3 serijos „BMW“, „Honda Civic“ ar „Toyota MR2“ modeliai, net ir būdami pakankamai garbaus amžiaus, nepraranda populiarumo visame pasaulyje. 
Kaip bebūtų keista, tačiau norint įsigyti dinamišką, išvaizdų, jaunatviškai atrodantį kupė, kiekvienas iš mūsų gali pasirinkti iš gausybės įvairiausių modelių. Vieni automobiliai yra geresni, kiti prastesni, tačiau šiame sąraše esantys automobiliai nebuvo tokie kaip visi. Kiekvienas iš jų turėjo išskirtinę savybę, kuri turėjo padėti jiems užkariauti pasaulį. Vis dėlto, visiems šiems modeliams iškeliavus į užsitarnautą poilsį, jie tapo įdomūs tik konkrečios markės entuziastams.
1 ) Alfa Romeo GTV
Vienareikšmiškai - vienas gražiausių kupė pasaulyje, kurio eksterjeras nepraranda žavesio net ir dabar. Tik pasirodęs prekyboje, šis itališkas automobilis pelnė daugybę įvairiausių apdovanojimų : 1995 metais „Autocar“ žurnalas šį automobilį išrinko „Metų automobiliu“, „CAR“ žurnalas šį automobilį apdovanojo už geriausią dizainą, o šio projekto vadovas ir vyriausias „Alfa Romeo“ inžinierius - Bruno Cena, gavo tarptautinį „Metų inžineiriaus“ apdovanojimą.
Vis dėlto, nuo 1993 iki 2004 metų gamintas automobilis nebuvo labai pelningas projektas. Pavyzdžiui, 1997 metais „Alfa Romeo GTV“ automobilių paklausa buvo pasiekusi piką - visoje Europoje buvo parduoti 6135 modelio vienetai. Tuo tarpu 2003 metais „Alfa Romeo“ visoje Europoje TIK 902 vienetus. Ar dėl to reikėtų kaltinti prastą techninę automobilio pusę? Tikrai ne. „GTV“ buvo ir yra vienas geriausiai valdomų priekiniais ratais varomų kupė, o charizmatiškai skambantis 3.0 litrų darbinio tūrio, šešių cilindrų agregatas privers pakeisti nuomonę apie itališkus automobilius.

Pažvelkite į automobilių entuziastų parką ir pamatysite, jog kai kurie modeliai yra nepavaldūs laikui. Daugelis gamintojų su pavydu žiūri kaip „Mazda MX-5“, 3 serijos „BMW“, „Honda Civic“ ar „Toyota MR2“ modeliai, net ir būdami pakankamai garbaus amžiaus, nepraranda populiarumo visame pasaulyje. 
Kaip bebūtų keista, tačiau norint įsigyti dinamišką, išvaizdų, jaunatviškai atrodantį kupė, kiekvienas iš mūsų gali pasirinkti iš gausybės įvairiausių modelių. Vieni automobiliai yra geresni, kiti prastesni, tačiau šiame sąraše esantys automobiliai nebuvo tokie kaip visi. Kiekvienas iš jų turėjo išskirtinę savybę, kuri turėjo padėti jiems užkariauti pasaulį. Vis dėlto, visiems šiems modeliams iškeliavus į užsitarnautą poilsį, jie tapo įdomūs tik konkrečios markės entuziastams.
1 ) Alfa Romeo GTV
Vienareikšmiškai - vienas gražiausių kupė pasaulyje, kurio eksterjeras nepraranda žavesio net ir dabar. Tik pasirodęs prekyboje, šis itališkas automobilis pelnė daugybę įvairiausių apdovanojimų : 1995 metais „Autocar“ žurnalas šį automobilį išrinko „Metų automobiliu“, „CAR“ žurnalas šį automobilį apdovanojo už geriausią dizainą, o šio projekto vadovas ir vyriausias „Alfa Romeo“ inžinierius - Bruno Cena, gavo tarptautinį „Metų inžineiriaus“ apdovanojimą.
Vis dėlto, nuo 1993 iki 2004 metų gamintas automobilis nebuvo labai pelningas projektas. Pavyzdžiui, 1997 metais „Alfa Romeo GTV“ automobilių paklausa buvo pasiekusi piką - visoje Europoje buvo parduoti 6135 modelio vienetai. Tuo tarpu 2003 metais „Alfa Romeo“ visoje Europoje TIK 902 vienetus. Ar dėl to reikėtų kaltinti prastą techninę automobilio pusę? Tikrai ne. „GTV“ buvo ir yra vienas geriausiai valdomų priekiniais ratais varomų kupė, o charizmatiškai skambantis 3.0 litrų darbinio tūrio, šešių cilindrų agregatas privers pakeisti nuomonę apie itališkus automobilius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

GTV


2 ) Ford Cougar
Dar vienas išvaizdus kupė, kuris greičiausiai pasirodė ne pačiu tinkamiausiu metu. 1998 metais debiutavęs „Ford Cougar“ pasirodė metu, kai europiečiai ir visas likęs pasaulis nusisukdavo nuo sportiškų kupė tipo automobilių ir juos iškeisdavo į praktiškesnius, ekonomiškesnius, nuobodesnius modelius. Į šią mėsmalę patekęs „Ford Cougar“ labai ilgai neišgyveno, vos keturis metus.
Kaip ir „Alfa Romeo GTV“, taip ir „Ford Cougar“ nebuvo pėsčias valdymo savybių departamente. Daugelis automobilių tema rašančių žurnalų „Ford Cougar“ įvardino kaip „vairuotojo automobilį“. Be to, „Ford Cougar“ turėjo keturias pilnavertes vietas, pakankamai talpią bagažinę. Be to, naudotų automobilių rinkoje „Ford Cougar“ yra beprotiškai pigūs.

REKLAMA

Cougar


3 ) Opel Calibra
Vienas geriausių oro pasipriešinimo rodiklių, pajėgūs ir žvitrūs 2.0 litrų benzininiai motorai, pigi eksploatacija ir stebėtinai geros dinaminės savybės leido šiam „Opel“ modeliui užkariauti Europoje gyvenančių automanų širdis.
Vis dėlto, kaip ir bet kuris kitas to laikmečio „Opel“ automobilis, „Calibra“ turėjo problemų su rūdimis. Šiais laikais surasti gerai išlaikytą, ne menkiausios rūdelės ant kėbulo neturinčios „Calibra“ būtų pakankamai sunku. Tačiau yra ir gera žinia - puikiai išlaikytą egzempliorių dabar galima įsigyti vos už 1500 eurų.

REKLAMA
REKLAMA

Calibra 1


4 ) Toyota Celica
1999 metais „Toyota“ pradėjo septintos „Celica“ modelio kartos gamybą. Japoniškų automobilių gamintojos inžinieriai atsižvelgdami į rinkos pokyčius ir jaunų pirkėjų poreikius, kurdami septintos kartos „Celica“ stengėsi sumažinti automobilio svorį, pagerinti komforto lygį ir sumažinti galutinę „Celica“ kainą.
„Toyota Celica“ buvo komplektuojamas su pakankamai plačia variklių gama, kuri galėjo atitikti įvairiausių pirkėjų poreikius. Norintiems tik išvaizdaus kupė su pakankamai ekonomišku benzininiu varikliu galėjo rinktis modelį su 140 arklio galių išvystančiu agregatu. Tuo tarpu sportiškų ir greitų kupė mėgėjams buvo skirtas „2ZZ-GE“ motoras, sugebantis išvystyti 192 arklio galias.
Net po 36 metus trukusios gamybos, paskutinė „Toyota Celica“ nuo konvejerio nuriedėjo 2006 metų balandžio 21 dieną.

Celica 2

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų