2 ) Ford Cougar
Dar vienas išvaizdus kupė, kuris greičiausiai pasirodė ne pačiu tinkamiausiu metu. 1998 metais debiutavęs „Ford Cougar“ pasirodė metu, kai europiečiai ir visas likęs pasaulis nusisukdavo nuo sportiškų kupė tipo automobilių ir juos iškeisdavo į praktiškesnius, ekonomiškesnius, nuobodesnius modelius. Į šią mėsmalę patekęs „Ford Cougar“ labai ilgai neišgyveno, vos keturis metus.
Kaip ir „Alfa Romeo GTV“, taip ir „Ford Cougar“ nebuvo pėsčias valdymo savybių departamente. Daugelis automobilių tema rašančių žurnalų „Ford Cougar“ įvardino kaip „vairuotojo automobilį“. Be to, „Ford Cougar“ turėjo keturias pilnavertes vietas, pakankamai talpią bagažinę. Be to, naudotų automobilių rinkoje „Ford Cougar“ yra beprotiškai pigūs.
3 ) Opel Calibra
Vienas geriausių oro pasipriešinimo rodiklių, pajėgūs ir žvitrūs 2.0 litrų benzininiai motorai, pigi eksploatacija ir stebėtinai geros dinaminės savybės leido šiam „Opel“ modeliui užkariauti Europoje gyvenančių automanų širdis.
Vis dėlto, kaip ir bet kuris kitas to laikmečio „Opel“ automobilis, „Calibra“ turėjo problemų su rūdimis. Šiais laikais surasti gerai išlaikytą, ne menkiausios rūdelės ant kėbulo neturinčios „Calibra“ būtų pakankamai sunku. Tačiau yra ir gera žinia - puikiai išlaikytą egzempliorių dabar galima įsigyti vos už 1500 eurų.
4 ) Toyota Celica
1999 metais „Toyota“ pradėjo septintos „Celica“ modelio kartos gamybą. Japoniškų automobilių gamintojos inžinieriai atsižvelgdami į rinkos pokyčius ir jaunų pirkėjų poreikius, kurdami septintos kartos „Celica“ stengėsi sumažinti automobilio svorį, pagerinti komforto lygį ir sumažinti galutinę „Celica“ kainą.
„Toyota Celica“ buvo komplektuojamas su pakankamai plačia variklių gama, kuri galėjo atitikti įvairiausių pirkėjų poreikius. Norintiems tik išvaizdaus kupė su pakankamai ekonomišku benzininiu varikliu galėjo rinktis modelį su 140 arklio galių išvystančiu agregatu. Tuo tarpu sportiškų ir greitų kupė mėgėjams buvo skirtas „2ZZ-GE“ motoras, sugebantis išvystyti 192 arklio galias.
Net po 36 metus trukusios gamybos, paskutinė „Toyota Celica“ nuo konvejerio nuriedėjo 2006 metų balandžio 21 dieną.