• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių restauracijos nėra pigus malonumas. Nesvarbu ar tai būtų „Lada“ ar tai būtų „Porsche“, ant kojų pastatyti automobilį nėra labai lengva. Visgi, tokie žmonės kaip JF Launieris, tik dar kartą įrodo, jog automanams tai visiškai nerūpi.
Kanadoje gyvenantis automobilių mechanikas, vieną dieną atvykęs į savo dirbtuves, išvydo ne pačios geriausios būklės, labai greitai po kaulelį narstomą „Buick“ markės automobilį.

Automobilių restauracijos nėra pigus malonumas. Nesvarbu ar tai būtų „Lada“ ar tai būtų „Porsche“, ant kojų pastatyti automobilį nėra labai lengva. Visgi, tokie žmonės kaip JF Launieris, tik dar kartą įrodo, jog automanams tai visiškai nerūpi.
Kanadoje gyvenantis automobilių mechanikas, vieną dieną atvykęs į savo dirbtuves, išvydo ne pačios geriausios būklės, labai greitai po kaulelį narstomą „Buick“ markės automobilį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vet01


Į dirbtuves įvažiavęs kaip veikiantis automobilis, JF akyse „Buick“ jau nebeturėjo langų, durų ir variklio. O ir išrinktas automobilis parodė savo tikrąsias žaizdas. Prieš savo akis išvydęs tokį automobilį, jis nusprendė imtis veiksmų. Sumokėjęs vos 400 dolerių, tos pačios dienos vakarą namo jis sugrįžo su „Buick Riviera“. Tačiau jis net negalėjo pagalvoti, jog šio automobilio restauracija privers JF bankui užstatyti savo namą, o projekto sąmata sieks net 300 tūkst. dolerių.
39-erių metų vyras prie šio automobilio praleido maždaug šešerius metus arba 22 tūkst. darbo valandų, tačiau didžiulis įdirbis atsipirko su kaupu, nes JF sukonstruotas projektas šiuo metu vertinamas net 1.5 mln. dolerių!

REKLAMA

2AECE3EE00000578-3178726-image-a-20_1438179208274


Ar automobilis turi ką nors bendro su originaliuoju modeliu, kurį jis įsigijo už 400 dolerių? Žinoma, kad turi. Didžioji dauguma kėbulo detalių išliko originalios, tuo tarpu važiuoklė buvo modifikuota.
Vyras norėdamas į priekį sumontuoti 6.2 litro, 8 cilindrų benzininį variklį su dvejomis turbinomis, privalėjo priekinę ašį pastumti į priekį. Nemažai darbo pareikalavo ir naujas „Buick“ stogas, kurį reikėjo pagaminti iš naujo, tad tik galite įsivaizduoti kiek kainavo vien ši kėbulo dalis.

vet101


GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų