Į dirbtuves įvažiavęs kaip veikiantis automobilis, JF akyse „Buick“ jau nebeturėjo langų, durų ir variklio. O ir išrinktas automobilis parodė savo tikrąsias žaizdas. Prieš savo akis išvydęs tokį automobilį, jis nusprendė imtis veiksmų. Sumokėjęs vos 400 dolerių, tos pačios dienos vakarą namo jis sugrįžo su „Buick Riviera“. Tačiau jis net negalėjo pagalvoti, jog šio automobilio restauracija privers JF bankui užstatyti savo namą, o projekto sąmata sieks net 300 tūkst. dolerių.
39-erių metų vyras prie šio automobilio praleido maždaug šešerius metus arba 22 tūkst. darbo valandų, tačiau didžiulis įdirbis atsipirko su kaupu, nes JF sukonstruotas projektas šiuo metu vertinamas net 1.5 mln. dolerių!
Ar automobilis turi ką nors bendro su originaliuoju modeliu, kurį jis įsigijo už 400 dolerių? Žinoma, kad turi. Didžioji dauguma kėbulo detalių išliko originalios, tuo tarpu važiuoklė buvo modifikuota.
Vyras norėdamas į priekį sumontuoti 6.2 litro, 8 cilindrų benzininį variklį su dvejomis turbinomis, privalėjo priekinę ašį pastumti į priekį. Nemažai darbo pareikalavo ir naujas „Buick“ stogas, kurį reikėjo pagaminti iš naujo, tad tik galite įsivaizduoti kiek kainavo vien ši kėbulo dalis.