Šį kartą jums parodysime 25 metų senumo automobilį, kuris dar prieš keletą metų būtų puikiai tikęs sąvartynui. Patrikas, kuris šį automobilį išgelbėjo nuo mirties, šiandien didžiuojasi savimi ir keliais draugais, kurių pagalba pavyko antram gyvenimui prikelti senutėlį „242“.
Ieškodamas naujo projekto Patrikas netyčia skelbimų portale išvydo apleistą ir niekam nereikalingą klasikinį „Volvo“, kuris buvo parduodamas už juokingai mažą sumą. Jaunuolis teigia, kad realybėje išvydęs automobilį dvejojo ar verta antram gyvenimui prikelti tokį seną automobilį, kuris nėra pačios geriausios būklės. Paskaičiavus projekto kaštus, finansinės galimybės truputėlį prasilenkė su realybe.
Tačiau ką daro tikras automanas? Pinigus visada galima uždirbti, o antram gyvenimui prikelti senutį„Volvo“ galima tik vieną kartą gyvenime.
Vos tik pradėjus automobilio restauracijos procesą, Patrikas savo galvoje jau turėjo viziją kaip 25 metų senumo „Volvo“ turi atrodyti. Kėbulo proporcijos beveik prilygsta standartiniam automobiliui, tačiau svarbiausi patobulinimai slypi jo viduje.
Pradėkime nuo pastebimiausių pakeitimų. Naujomis spalvomis pasidabinęs „Volvo 242“ turi naujesnio modelio galinę dalį, automobilio viduje slypi pilnas saugos lankų komplektas.
O dabar prieš jūsų akis yra tikrasis siurprizas - variklio skyriuje slypintis „BMW“ motoras. Kadangi standartiniame modelyje variklis buvo beprotiškai silpnas, Patrikas pasirinko „M50B25“ agregatą. Šešių cilindrų agregatas, kuris kadaise buvo montuojamas į penktos serijos „BMW“. Nors variklis jokių modifikacijų neturi, tačiau Patrikas teigia, kad ateityje ruošiasi šį motorą apkarstyti turbokompresoriumi.
Kas toliau? Įmantri reguliuojamo aukščio amortizatorių ir spyruoklių kombinacija leido skoningai sumažinti automobilio prošvaisą. „BBS RS“ ratai, kurių išmatavimai yra 17x9.5 priekyje ir 17x11 gale.
Nuotraukų autorius - Arsian Golic