“Šiemet asociacija aktyvins veiklą, ir ją pradedame grožio rinkoje itin aktualia tema – vestuvių įvaizdžiu. Mūsų žiniomis, kasmet Lietuvoje susituokia apie 20 tūkst. porų, o grožio specialistams nuotakų makiažai ir šukuosenos yra pagrindinis arba vienas iš didžiausių pajamų šaltinių. Taigi šiuo konkursu ne tik sieksime išrinkti metų profesionaliausius, bet ir pristatyti ateinančio vestuvių sezono tendencijas – sukneles, makiažus, plaukų stilių – kurie taps 2015 m. stiliaus gairėmis ateinančio sezono nuotakoms ir jų įvaizdį kursiantiems stilistams”, - pasakojo Lietuvos grožio profesionalų asociacijos prezidentė Karolina Taraškevič.
Šiandien prekybos centre “Panorama” savaitei išeksponuotos 12 vestuvinių suknelių, kurias dizaineriai pateikė kaip galimas stiliaus gaires nuotakoms, o, be to, šios suknelės tapo užduotimis dvylikai grožio specialistų komandų, išsitraukusių burtus, kuriai iš jų ruoš įvaizdį jau ateinantį sekmadienį vyksiančiame konkurse. “2015 m. vestuvinio įvaizdžio konkursas” bus atviras renginys parodos “Mūsų vestuvės” lankytojams vasario 8 d., viešbutyje “Radisson Blu Hotel Lietuva”, nuo 12 val.
“Pirmąsyk konkurse susirungs aukšto lygio grožio specialistai iš Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos salonų. Mūsų pastebėjimu, iki šiol tokio pobūdžio konkursai sutraukdavo ne pačius profesionaliausius Lietuvos meistrus, todėl mes įdėjome pastangų į tai, kad suburtume susirungti tuos, kurie turi patirties darbe su žinomų žmonių įvaizdžiais, mados žurnalais, TV projektais ir panašiai” – teigė K. Taraškevič ir vardija šiemetinius dalyvius: salonai “Kukla beauty box”, “Uff”, “Yury”, “Figaro”, “Woggo” ir kiti.
Jos teigimu, po šio konkurso bus matyti, ar tokio reikia kasmet. Greitu metu Lietuvos grožio profesionalų asociacija organizuos daugiau renginių mados ir grožio industrijos specialistams. Asociacija planuoja paskelbti apie galimybes tapti jos nariu ir tokiu būdu įsitraukti į profesionalams organizuojamas iniciatyvas bei renginius.