Latviui iki šiol priklauso 2014 m. iš pagrindų rekonstruotos Palangos trasos, kurios vieno rato ilgis nuo 2994 metrų tada sutrumpėjo iki 2682 metrų ir todėl sportininkams teko įveikti ne 334 ratus, kaip anksčiau, o 373, greičio rekordas.
Šį pasiekimą latvis užfiksavo tais pačiais 2014-aisiais vairuodamas „Radical SR8“, kai vieną trasos ratą (2682 metrus) jis nuvažiavo per 1 min. 07,046 sek.
„Ko gero būtent šis mano pasiekimas Palangoje ir turėjo daugiausia lemiamos įtakos gauti kvietimą į „ARC Bratislava“ komandą“, - šypsodamasis prisimena trasos rekordininkas, kuriam Lietuva ir maratoninės lenktynės Palangoje kelia tik gerus prisiminimus.
Nepaisant net to, kad pernai dėl apmaudaus gedimo K.Calko su draugais nebuvo lemta išvysti taip geidžiamo varžybų finišo.
Latvis ilgų nuotolių lenktynėse Palangoje debiutavo 2008 metais ir nuo to laiko yra praleidęs tik vieną sezoną.
„Dabar į Lietuvą atvykstame kartu su Miro ir Mateo, kurie Palangoje vykstančiomis lenktynėmis domėjosi ir sekė jas jau ne vienerius metus ir, tikiuosi, jas atras ilgam, kaip ir aš“, - tvirtina K.Calko.
Į Palangą - per Le Maną
„ARC Bratislava“ komandos sportininkai Palangoje varžysis GT Open klasėje ir vairuos per 600 AG išvystantį „Lamborghini Huracan ST“ monstrą, kuris šiemet trasoje nebus vienišas.
Kokius tikslus kelia į Lietuvą atvykstanti pajėgi Slovakijos „ARC Bratislava“ komanda?
„Pagrindinis mūsų siekis – finišuoti, - vienbalsiai teigia lenktynininkai. – Varžybų finišas tokiose ilgose ir sunkiose lenktynėse – jau savaime nemenkas laimėjimas. O toliau – bus matyti...“
Be abejo, tai grėsmingi varžovai bet kuriai ekipai, galbūt ir dėl pergalės absoliučioje įskaitoje.
Su Slovakijos vėliava važiuojanti ekipa vienu svaresnių jos laimėjimų iki šiol laiko varžybų finišą 2017 metų Le Mano 24 val. lenktynėse ir jose iškovotą vietą pirmajame bendrosios įskaitos dvidešimtuke.
„Jei ne techninės problemos, tada galėjome varžytis ir dėl pozicijos pirmajame dešimtuke“, - prisimena į Palangą atvykstančios „ARC Bratislava“ komandos sportininkai.