Penktadienį lygiai devintą ryto 1000 km lenktynių miestelio šalia Palangos ramybę vėl sudrumstė galingų motorų gausmas, pastarosiomis dienomis tapęs neatsiejamu trasos atributu, teigiama pranešime spaudai.
Lengvas vėjelis, 20 laipsnių gaivinanti šiluma, giedras dangus po vakaryškštės liūties ir visiškai sausa trasa tapo svajonės oaze, kurios taip reikia didžiausiam metų egzaminui besiruošiantiems lenktynininkams.
Pirmieji penktadienio treniruotes pradėjo istorinių automobilių ir „Dzintara Volga“ lenktynėms besirengiantys sportininkai, kuriems itin glaustame varžybų tvarkaraštyje pirmiesiems bandymams buvo paskirtas pusvalandžio limitas.
Po 50 minučių pirmosioms šios dienoms treniruotėms turėjo ir renginio pagrindinio akcento – 1000 km lenktynių dalyviai, suskirstyti į dvi grupes, kurie trasoje irgi galėjo džiaugtis idealiomis sąlygomis.
Dar daugiau, jų treniruotes stebėjo nors ir ne toks gausus, tačiau ne vien atskiriems sportininkams prijaučiančiųjų būrys.
Vakar dominavusiems varžybų šeimininkams šiandien pirmąjį įspėjimo signalą pasiuntė svečiai iš Belgijos, čia triumfavę 2010 metais.
„Mojo Lounge Racing“ lenktynininkas Michaelis Verhagenas pasiekė absoliučiai geriausiąjį laiką, su „BMW M3 Silhouette“ vieną trasos ratą pralėkęs per 1 min. 21,558 sek. ir tuo pačiu patvirtino dar vakar prieš renginio atidarymą lenktynių spaudos centrui pasakytus žodžius, jog belgų komanda į Palangą atvyko tik pergalės.
Mažiau nei sekunde blogesnį laiką pirmosiose pirmosios grupės treniruotese užfiksavo „General financing-Autopaslauga“ komanda su „Porsche 911 GT3“ užfiksavusi 1 min. 22,546 sek. laiką.
Treti su „Aquilla SR1“ buvo „BarBar‘a-Bauer Team“ komandos lenktynininkai (1 min. 25,415 sek.)
Tarp antrosios grupės sportininkų dominavo „Finance group-GSR“ ekipa su „GSR Radical-SRS“ prototipu ratą apsukusi per 1 min. 23,704 sek. ir pranokusi „Daumantų-Hoptrans“ (Porsche 968 EBR“ 1 min. 28,638 sek.) ir „Rotoma Racing“ (BMW M3 1 min. 28,638 sek.) komandas.