9 ) Porsche Panamera Turbo S
- Variklis - 4.8 V8 + Turbina
- Galia - 570 AG / 750 Nm
- Akceleracija - 0 - 100 km/val. per 3.8 sek.
- Maks. greitis - 310 km/val.
Tiesą sakant, šis „Porsche“ modelis negalėtų vadintis sedanu. Dabar madinga taip sakyti, bet „Panamera“ turi liftback tipo kėbulą - sedano ir hečbeko hibridą. Vis dėlto, pažvelgus į automobilio dokumentus, išvystumėte ne liftback'as, o sedanas.
8 ) Rolls-Royce Ghost Series II
- Variklis - 6.6 litro V12
- Galia - 570 AG / 780 Nm
- Akceleracija - 0 - 100 km/val. per 4.9 sek.
- Maks. greitis - 250 km/val.
Kur milžiniška galia, ten visada surasite „Rolls-Royce“ markės automobilį. Tačiau jeigu ne 12 cilindrų variklis ir didžiulis dėmesys įvairioms smulkmenoms, vargu ar žmonėms rūpėtų šis modelis. Vis dėlto, techniškai jis labai artimas 7 serijos „BMW“.
7 ) BMW M5 Competition
- Variklis - 4.4 V8
- Galia - 575 AG / 680 Nm
- Akceleracija - 0 - 100 km/val. per 4.2 sek.
- Maks. greitis - 305 km/val.
Ribotos laidos, pati galingiausia „BMW M5“ modelio versija, daugelio automobilių tema rašančių žurnalistų nuomone, yra pati geriausia „M5“ versija. Ar tai tiesa? Paaiškės po 10 metų, kai šį modelį galės įsigyti platesnis automanų ratas.
6 ) Mercedes-Benz E63 AMG S
- Variklis - 5.5 V8
- Galia - 585 AG / 800 Nm
- Akceleracija - 0 - 100 km/val. per 3.6 sek.
- Maks. greitis - 250 km/val.
8 cilindrų variklis ir „Mercedes Benz“ ženkliukas - receptas, kuriam atsispirti yra labai sunku. Nors pagrindinis „E63 AMG“ varžovas demonstruoja geresnes manieras, tačiau „E63 AMG“ visada buvo ir išliks chuliganu, kuris į aukštuomenės vakarėlį ateis ne su kostiumu, bet Betmeno apsiaustu.
5 ) Audi S8 Plus
- Variklis - 4.0 V8
- Galia - 605 AG / 700 Nm
- Akceleracija - 0 - 100 km/val. per 3.8 sek.
- Maks. greitis - 305 km/val.
Sunkioji „Audi“ markės artilerija. Kadaise „Audi S8“ buvo siūlomas su žymiai didesnio tūrio varikliu, tačiau modernus 8 cilindrų, 4.0 litrų darbinio tūrio agregatas išvystantis net 605 arklio galias nepadarytų gėdos ne vienam „Audi S8“ savininkui.
4 ) Bentley Continental Flying Spur Speed
- Variklis - 6.0 W12
- Galia - 624 AG / 800 Nm
- Akceleracija - 0 - 100 km/val. per 4.3 sek.
- Maks. greitis - 320 km/val.
Kad ir kaip dažnai girdėtųsi kalbos apie labai stiprius „Bentley“ ir „Audi“ markių ryšius, tačiau „Continental Flying Spur Speed“ yra unikalus kūrinys. Vien dėl netradicinės, daugybės inžinierių pastangų pareikalavęs W12 tipo motoras yra tikrų tikriausias stebuklas.
3 ) Mercedes Benz S65 AMG
- Variklis - 6.0 V12
- Galia - 630 AG / 1000 Nm
- Akceleracija - 0 - 100 km/val. per 4.3 sek.
- Maks. greitis - 250 km/val.
Dėl galios išprotėję vokiečiai nori dominuoti visose įmanomose srityse. Vis dėlto, trečioji vieta šį kartą yra pati aukščiausia pozicija automobiliui iš Vokietijos.
2 ) Cadillac CTS-V
- Variklis - 6.2 V8
- Galia - 649 AG / 857 Nm
- Akceleracija - 0 - 100 km/val. per 3.7 sek.
- Maks. greitis - 322 km/val.
„General Motors“ inžinierių bandymas įgelti „BMW M5“, „Audi RS6“ ir „Mercedes Benz E63 AMG“. Ar jiems pavyks? Sunku pasakyti, tačiau „CTS-V“ ingredientai kalba patys už save. Ribotos praslydimo diferencialas, amortizatoriai, pavarų dėžė ir variklis atkeliavo iš „Corvette Z06“.
1 ) Dodge Charger SRT Hellcat
- Variklis - 6.2 V8
- Galia - 716 AG / 880 Nm
- Akceleracija - 0 - 100 km/val. per 3.7 sek.
- Maks. greitis - 328 km/val.
Jeigu galėtume įteikti „metų išsišokėlio“ apdovanojimą, jį tikrai įteiktume šio automobilio kūrėjams. Lyg perkūnas iš giedro dangaus atsiradęs „Dodge Charger SRT Hellcat“ yra ne tik galingiausias, bet ir greičiausias sedanas pasaulyje. Be jokių apribojimų šis automobilis gali pasiekti 328 km/val. maksimalų greitį.
Reikėtų paminėti, jog „Motor Trend“ žurnalo bandymo metu, automobilį nuvežus ant „DYNO“ stendo, skaičiukai ekrane nustebino net ir daug ko mačiusius amerikiečius. Į ratus išvystoma galia : 732 AG / 911 Nm.
[nqspoll id="245"]