„Google“ užpatentavo technologiją, leidžiančią TV žiūrovui pasirinkti, kiek jis nori matyti reklamos per televizorių.
Spalio 5 dieną JAV patentų biuras išdavė patentą technologijai, pavadintai „Targeted Video Advertising“.
Sistema leis vartotojui pasirinkti, kiek reklamos jis pasiruošęs žiūrėti per televiziją.
Žiūrovas gali pasirinkti vieną iš kelių variantų – visiškai atsisakyti reklamos filmo ar laidos metu, sumokėjus už tai 2 dolerius, sumažinti reklamos kiekį, dalyvaujant reklamos užsakovo apklausoje, arba pasirinkti patogų laiką ir peržiūrėti daugybę reklaminių klipų iškart.
„Google“ atstovai teigia, kad tai padės suderinti reklamos užsakovo ir žiūrovo interesus. Reklamos užsakovas gali tikėtis, kad žiūrovas žiūrės jo reklaminius klipus įdėmiau, o žiūrovas gali valdyti reklamos kiekį.
Manoma, kad šią technologiją bendrovė panaudos savo paslaugoje „Google TV“ , kuri buvo anonsuota šių metų gegužės mėnesį. Spalio 4 dieną „Google“ paleido projekto tinklalapį.