Socialinis vaizdo įrašų tinklapis „YouTube“ savo vartotojams moka šimtus tūkstančių svarų sterlingų už tai, kad jų įdėti vaizdo įrašai tampa interneto sensacijomis, rašo britų dienraštis „The Telegraph“.
Šis susitarimas yra savotiška „YouTube“ ir šeimų partnerystė, pagal kurią pelnas, gautas iš šalia filmukų rodomos reklamos, yra išdalinamas šeimoms. „YouTube“ stebi visus į internetinę svetainę įkeltus vaizdo įrašus ir jei yra pakankamas susidomėjimas ir kompanija tikisi, kad jis taps interneto sensacija, bendrovės darbuotojai susisiekia su įrašus įkėlusiais vartotojais ir pasiūlo jiems užsidirbti.
„YouTube“ teigia sukūrusi algoritmą, kuris leidžia nustatyti, kurie vaizdo įrašai gali išpopuliarėti internete.
Šį juokingą brolių vaizdo įrašą įkėlė Howardas Daviesas-Carras ir internete jis jau buvo peržiūrėtas beveik 400 mln. kartų. Vyras teigė, kad iš tokios partnerystės su „YouTube“ jam jau pavyko uždirbti 100 tūkst. svarų sterlingų.
Davidas DeVore'as, kuris nufilmavo savo sūnų bandantį atsigauti nuo anestetikų po apsilankymo pas dantistą, uždirbo apie 100 tūkst. svarų sterlingų per vienerius metus po vaizdo klipo įkėlimo į „YouTube“ tinklalapį.
Katie Clem, nufilmavusi savo dukters Lily reakciją po to, kai ši sužinojo apie šeimos kelionę į Disneilendą, uždirbo daugiau kaip 3 tūkst. svarų sterlingų ir sulaukė 5 mln. peržiūrų.
Randy McEntee'o sukurtas vaizdo klipas, kuriame matomi du jo 17 mėnesių dvynukai, sulaukė 50 mln. peržiūrų.
Vartotojai, kurie tikisi, kad jų vaizdo klipas taps internetine sencacija taip pat gali paprašyti, kad „YouTube“ sukurtų jiems atskirą kanalą. Kai kurie pinigus gavę vartotojai skyrė juos labdarai, kiti teigė pinigus panaudosiantys savo vaikų ugdymui.