Interneto portalas „Twitter“ pirmąkart pakeitė savo dizainą, siekdamas pritraukti dar daugiau naujų vartotojų ir prailginti jame praleidžiamą laiką.
Tikimasi, kad naujasis dizainas 160 milijonų „Twitter“ vartotojų leis patogiau peržiūrinėti vaizdo klipus bei nuotraukas, skatins dažniau sugrįžti į portalą ir bus patrauklesnis reklamdaviams, skelbia „Daily Mail“.
Pranešama, kad naujoji „Twitter“ versija bus pristatyta vartotojams per kelias artimiausias dienas ar savaites. Svarbiausias naujojo „Twitter“ dizaino ypatumas – svetainės „perskyrimas“ į dalis. Pirmoji skirta rodyti „Twitter“ skelbiamoms žinutėms, kurių skaičius jau siekia 90 milijonų per dieną, antroji – jose esančiai vaizdo medžiagai.
Kairėje pusėje esanti dalis portalo vartotojams atrodys gerai pažįstama: joje chronologine tvarka skelbiami pasirinktų „Twitter“ vartotojų pranešimai. Tuo tarpu dešinioji sukonstruota taip, kad vartotojai galėtų „spragsėti“ ant atskirų žinučių ir peržiūrinėti jose įterptas nuotraukas ar kitą turinį nepasitraukę iš savo asmeninio tinklalapio.
Pasak „Twitter“ vykdomojo direktoriaus Evano Williamso, naujasis portalo dizainas leis iš „Twitter“ gauti daugiau per trumpesnį laiką.
Bendrovės „Forrester Research“ analitiko Augie Ray'aus manymu, keisti portalo dizainą privertė būtinybė gerinti „Twitter“ turinio vartojimą, ir tai esą yra svarbu ne tik pačiam portalui, siekiančiam efektyviau pateikti kasdien įkeliamą milžinišką turinio kiekį, bet ir internetinės reklamos skelbėjams bei interaktyvios rinkodaros specialistams.
Šiame vaizdo siužete – naujojo „Twitter“ dizaino pristatymas.