• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rinkos tyrimų bendrovė TNS LT pranešė pirmoji Lietuvoje pradedanti teikti neurorinkodaros analizės paslaugas. Tokio tyrimo metu, pasitelkus medicinoje naudojamas technologijas, stebimas ir fiksuojamas žmogaus smegenų aktyvumas, akių judesiai ir kūno reakcijos į jam perduodamas įvairias žinutes, garsą, vaizdą ir kt. Ši priemonė skirta nustatyti tikslų komunikacijos ir reklamos poveikį vartotojams.

REKLAMA
REKLAMA

„Neurorinkodaros paslauga turėtų kilstelėti šalies tyrimų rinką į aukštesnį lygį. Ši sprendimas, kuriam naudojamos pažangiausios technologijos, suteiks galimybę reklamos kūrėjams prasiskverbus į vartotojo pasąmonę ne tik sužinoti tikslią jų reakciją į reklamą, bet ir paversti ją kiek įmanoma veiksmingesne. Tuo metu reklamos užsakovai galės jaustis tikri, kad jų investicijos į reklamą bus nukreiptos tinkama linkme“, – teigia Gytis Juodpusis, TNS LT direktorius.

REKLAMA

TNS LT praneša, kad kartu su partneriais ruošiasi atlikti pirmuosius neurorinkodaros tyrimus Lietuvos reklamos rinkoje. Juos vykdys atskiras tam parengtų kompanijos neurorinkodaros specialistų skyrius, kurių svarbiausios kompetencijos sritys apima emocinį marketingą ir sociologijos mokslus.

REKLAMA
REKLAMA

Šio tyrimo metu naudojamas specialus medicininis įrenginys, kuris fiksuoja žmogaus kūno reakcijas ir impulsus, kurie vėliau apdorojami pagal specialią metodologiją. Prognozuojama, kad šis tyrimas bus ypač aktualus gėrimų, telekomunikacijų, finansų, greito vartojimo paslaugų ir prekių, socialinės atsakomybės reklamos kūrėjams ir užsakovams.

TNS Global tinkle neurorinkodaros tyrimas pirmiausiai įdiegtas Didžiojoje Britanijoje. Baltijos šalyse jis startavo Estijoje, kur pradėtas taikyti nuo šių metų, sakoma bendrovės pranešime.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų