IBM sukūrė mobiliąją aplikaciją tarptautiniam prekybos tinklui „Tesco“, kuri prekybininkams padės optimizuoti prekių išdėstymą, o pirkėjams - lengviau rasti jiems reikalingus produktus.
Papildytos realybės technologijų pagrindu IBM mokslininkai sukūrė mažmeninės prekybos įmonėms skirtą mobiliąją aplikaciją. Parduotuvės darbuotojai šia programa telefone ar planšetiniame kompiuteryje užfiksuoja esamą lentynų užpildymo situaciją, produktų kiekį ir išdėstymą, sakoma IBM pranešime Tuomet aplikacija prisijungia prie „Tesco“ prekių duomenų bazės, identifikuoja ir išanalizuoja vaizdus bei palygina juos su standartine planograma. Programos papildytosios realybės elementai parodo lentynų vietas su nepakankamais prekių kiekiais, trūkstamais ar netinkamai padėtais produktais.
IBM sprendimo testavimas šiuo metu vyksta netoli Londono įsikūrusioje „Tesco“ parduotuvėje.
„Tesco“ IT vadovas Mike McNamara pasakoja, kad įprastai parduotuvės darbuotojai turi fiziškai sutikrinti produktų išdėstymą ir kiekį kiekvienoje lentynoje, o išmanus automatizuotas skaitmeninis sprendimas padės pagerinti ne tik prekybos tinklo veiklą, bet ir pateisins klientų lūkesčius.
„Norėdami savo klientams suteikti geresnę apsipirkimo patirtį, privalome užtikrinti, kad prekės būtų tinkamai išdėstytos ir jas būtų lengva surasti. IBM aplikacija palengvins šį procesą“, – sako „Tesco“ IT vadovas Mike McNamara.
IBM Mažmeninės prekybos verslo tyrimų vadovės Sima Nadler teigimu, ši aplikacija akivaizdžiai parodo, kad inovacijų esmė yra ne techninė įranga, o tai, kaip ji naudojama.
Skelbiama, kad IBM projektas su prekybos tinklu „Tesco“ leidžia taikyti naujausias skaitmenines technologijas sprendžiant aktualias verslo problemas ir skatinant verslo augimą.