Motorizuoti rikšos yra labai populiarūs daugybėje pasaulio kampelių: Tailande, didžiuosiuose Pietų Amerikos miestuose, Afrikoje. Dažniausiai jie turi dvitakčius benzino variklius, kuriuos lengva gaminti ir eksploatuoti. Tačiau tokie varikliai skleidžia didelį triukšmą, o jų išmetamų dujų kiekis yra gana didelis. Todėl, kai miestą užplūsta motorikšos, jis paskęsta triukšme ir išmetamųjų dujų rūke.
San Marko universiteto (University of San Marcos) profesorius Verneris Pačero Luchanas (Werner Pachero Lujan) sukūrė miesto mototaksi prototipą, kuris veikia maitinamas saulės baterijų. Užsitikrinęs Švedijos kompanijos „Skyllermarks“ (tiekia saulės elementus įvairiems ekologiniams projektams) paramą, profesorius įtaisė saulės elementus ant mototaksi stogo. Dvylika 40 vatų skydelių užtikrina transporto elektrinio variklio ir žibintų veikimą. Jei dangus apsiniaukęs, vairuotojui teks minti pedalus – taip pat labai ekologiška.
Tiesą sakant, jaudintis dėl debesų danguje neverta. Šis prototipas skirtas naudoti saulėtuose miestuose, tokiuose, kaip Lima (Peru), kur 350 saulėtų dienų per metus laikoma norma. Jei „Skyllermarks“ imsis serijinės būtinų saulės energijos baterijų gamybos, galima tikėtis, kad triukšmo ir oro užterštumo lygis karštuose ir ankštuose miestuose sumažės.