• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Bendrovė „Nokia“ neseniai paskelbė savo išmaniojo telefono „Lumia 920“ reklaminį klipą, kuriame pašiepė naująjį „iPhone 5“. Skelbiama, kad „Lumia 920“ reklaminė kampanija spaudoje bus tęsiama lyginant šių abiejų telefonų technines galimybes.

REKLAMA
REKLAMA

Kadangi JAV nėra draudžiama lyginamoji reklama (svarbu, kad žiūrovams pateikiama informacija būtų teisinga), galimybe pabrėžti savo išmaniųjų telefonų pranašumus prieš „Apple“ produkciją yra pasinaudojęs ne vienas jos konkurentas.

REKLAMA

Naujoji „Lumia 920“ reklama kol kas buvo paskelbta tik „YouTube“ portale. Maždaug per vieną parą ją peržiūrėjo daugiau nei 150 000 lankytojų. Reklaminis klipas paremtas visiems gerai žinoma „iPhone“ telefonų savybe: jų korpusas gali būti tik arba juodas, arba baltas. Žinoma, juodai baltas pasaulis normaliam žmogui anksčiau ar vėliau pasidaro nykus, todėl ištrūkti iš jo galima pasirinkus gaivias „Nokia“ „Lumia 920“ spalvas.

REKLAMA
REKLAMA

Prieš 3 metus „antiaifoninę“ reklamą pristatė Kanados bendrovė RIM, gaminanti išmaniuosius telefonus „Blackberry“. Tada jos nusiteikimas juokauti buvo visiškai natūralus, ko nepasakysi apie dabartinę ekonominę padėtį. Štai kaip pergalingai lekia nesustabdoma „gervuogės“ (angl. Blackberry)  kulka: .

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Beje, po tokio įžeidimo „Apple“ neilgai laukusi skėlė atgal:

Kita išmaniųjų gamintoja „Motorola“ reklaminį smūgį „Apple“ smogė mažiausiai du kartus. Pirmasis „iPhone“ modelis dar daug ko nemokėjo, pavyzdžiui, vienu metu leisti kelias programas, fotokamera buvo nekokia, nebuvo valdiklių (widgets). Tuo pasinaudojusi „Motorola“ siekė pabrėžti „Motorola Doid“ pranašumus.

REKLAMA

2011 metais „Motorola“ smogė „Apple“ dar skaudžiau pademonstravusi garsiosios 1984 m. „Apple“ reklamos parodiją.

Tačiau skaudžiausiai (ir dažniausiai) „Apple“ įkąsti bandydavo „Samsung“. Tai nestebina, nes būtent ši bendrovė laikoma didžiausia „iPhone“ produkcijos konkurente. Kai kurios  „Samsung“ surengtos reklaminės atakos yra sėkmingesnės, kai kurios mažiau pavykusios, bet, šiaip ar taip, smagios pasižiūrėti gal net ir patiems „iPhone“ išmaniųjų savininkams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų