„Samsung“, „Acer“ ir kai kurių kitų stambių planšetinių kompiuterių gamintojų lūkesčiai, sieti su 8 colių įstrižainės ekranų planšečių paklausa, neišsipildė, praneša Taivano IT leidinys „DigiTimes“.
Šios bendrovės ėmėsi gaminti 8 colių planšetes, nes tikėjosi pakartoti 7,9 colių „iPad mini“ sėkmę ir išvengti kainų konkurencijos su 7 colių modeliais. Tačiau šie apskaičiavimai nepasiteisino: planšečių su 8 colių ekranais paklausa pasirodė esanti mažesnė už prognozuotą.
Dėl to didieji planšetinių kompiuterių gamintojai elektroninius komponentus 8 colių planšetėms gaminančioms Taivano bendrovėms jau sumažino užsakymų apimtis. Iš pradžių buvo manoma, kad 8 colių planšetės palaipsniui išstums modelius su 7 colių įstrižainės ekranais ir taps rinkoje vyraujančiu šių įrenginių dydžio standartu. Tačiau tikrovėje jų paklausa buvo per maža, sakoma pranešime.
Vidutinė mažmeninė 7 colių planšečių kaina JAV priartėjo prie 150 dolerių. Pasak analitikų, spartus kainos mažėjimas lėmė, kad planšetės su 7 colių ekranais dabar sudaro apie 70 proc. viso rinkai tiekiamų planšečių kiekio.
Tuo tarpu 8 colių planšetės 2012 m. sudarė tik 3 proc. viso šių įrenginių kiekio, o šiemet jų dalis gali išaugti tik iki 10 proc., mano analitikai.