Buvimo vietos nustatymu paremtos socialinių tinklų paslaugos, tokios kaip „Foursquare" ir „Facebook Places“, paaugliams nėra patrauklios, atskleidė D. Britanijos bendrovės „Dubit" atlikta apklausa.
Jos rezultatai liudija, kad tu trečdaliai paauglių nenaudoja keitimosi informacija apie savo buvimo vietą paslaugų, o beveik 50 proc. net nėra apie jas girdėję, praneša „Telegraph.co.uk". 58 proc. apklaustųjų, kurie žinojo apie jas, sakė nematantys prasmės jomis naudotis.
„Foursquare", „Facebook Places“ ir kitos panašios paslaugos suteikia galimybę vartotojams pažymėti savo buvimo vietą, pavyzdžiui, kavinėse ar klubuose, ir keistis šia informacija su draugais. Jos gerokai išpopuliarėjo per paskutiniuosius 12 mėnesių, sakoma pranešime.
Tačiau „Dubit" apklausa parodė, kad, nepaisant interneto socialinių tinklų populiarumo tarp paauglių, keitimosi buvimo vietos informacija galimybė jiems neįdomi.
Apklausoje dalyvavo 1000 britų paauglių, kurių amžius siekė nuo 11 iki 18 metų. 67 proc. iš jų, kurie sakė girdėję apie tokias paslaugas, teigė nesuprantantys jų esmės ir nežinantys, ar saugu jomis naudotis. Taip pat nustatyta, kad britų paaugliai kur kas dažniau naudoja „Facebook Places": ja naudojasi apie 30 proc. respondentų. „Foursquare“ tinkle yra tik 5 proc. apklausos dalyvių.
45 proc. apklaustųjų prisipažino vengiantys buvimo vietos nustatymo paslaugų dėl to, kad laiko jas nesaugiomis. Dar 28 proc. mano, kad jų telefonai netinkami šiai programinei įrangai, o 16 proc. sakė nenaudojantys jų dėl to, kad jomis nesinaudoja ir jų draugai.