2013 metais vartotojai toliau aktyviai keitė mobiliojo ryšio operatorius. Dėl numerio perkėlimo labiausiai išaugo „Tele2“ klientų skaičius – net 26 187 vartotojais, pranešė bendrovės atstovai.
Skelbiama, kad aktyvus numerio perkėlimas per 2013 m. prisidėjo prie bendro „Tele2” klientų skaičiaus augimo. Operatoriaus duomenimis, jo klientų skaičius trečiąjį ketvirtį pasiekė 1,86 mln. – 4,3 proc. daugiau nei prieš metus. Ypač daug augo verslo klientų skaičius – 13 proc., iki 129,8 tūkst.
Remiantis centrinės numerių perkėlimo duomenų bazės administratorės UAB „Mano numeris“ duomenimis, pernai savo numerius į „Tele2“ tinklą perkėlė 70 287 mobiliojo ryšio vartotojų, o iš bendrovės tinklo savo numerius perkėlė 44 100.
Į „Bitė Lietuva“ tinklą 2013 m. savo numerius perkėlė 59 303 abonentai, iš šios bendrovės tinklo savo numerius perkėlė 50 175.
Į „Omnitel“ tinklą pernai savo numerius perkėlė 31 185 abonentai, iš „Omnitel“ į kitų operatorių tinklus numerius perkėlė 62 026.
Pranešama, kad per praėjusius metus dėl numerio perkėlimo paslaugos „Bitė Lietuva“ abonentų skaičius padidėjo 9 128, o „Omnitel“ sumažėjo 30 841.
Numerio perkėlimo paslauga Lietuvoje pradėta teikti 2006 m. Aktyviausiai savo operatorius vartotojai keitė 2009 m. pavasarį, sakoma pranešime.