Pirmąjį šių metų ketvirtį pasaulyje buvo parduota 5,9 mln. „netbook“ klasės kompiuterių – 26 proc. mažiau, nei paskutinįjį 2008 m. ketvirtį, pranešė „The Register“.
Rinkos tyrimų bendrovės „DisplaySearch“ duomenimis, „netbook“ rinkos lyderiu tapo bendrovė „Acer“, per pastaruosius 3 mėnesius pardavusi 1,8 mln. šios klasės kompiuterių. Antroje vietoje liko „Asus“, kurios pigiųjų nešiojamųjų kompiuterių pardavimo apimtys sudarė 0,9 mln. vienetų.
Trečioje vietoje atsidūrė HP su 0,7 mln. parduotų „netbook“ kompiuterių, ketvirtoje – „Dell“ (0,4 mln.)
„DisplaySearch“ analitikų teigimu, 45 proc. visų 2009 m. I ketvirtį parduotų „netbook“ kompiuterių buvo nupirkta Europos, Afrikos ir Artimųjų Rytų šalyse. Apie 26 proc. jų įsigijo JAV vartotojai.