Įkyrios, ilgos, erzinančios TV reklamos jau tapo televizijos programų praeitimi: bent jau tiems JAV televizijos žiūrovams, kurie naudojasi naujuoju „The Hopper“ TV priedėliu.
Specialūs TV priedėliai, įrašinėjantys į kietuosius diskus televizijos transliacijas, kad jas būtų galima peržiūrėti patogiu metu, jau seniai nėra rinkos naujiena. Dažnai jie siūlo ir į programas įterptos reklamos filtravimo funkciją: žiūrovai reklaminius intarpus paprasčiausiai galėdavo prasukti. Tai buvo galima daryti ir automatiškai, pasirinkus specialią funkciją.
Tačiau naujasis JAV palydovinės TV paslaugų bendrovės „Dish Network“ TV priedėlio „The Hopper“ modelis išvis neįrašinėja komercinės reklamos. Pasak bendrovės atstovų, pagaliau išsipildė ne vienos TV žiūrovų kartos svajonė – žiūrėti kino filmus ir TV programas be visagalės komercinės reklamos pertraukinėjimų.
Ankstesnysis „The Hopper“ modelis taip pat vaizdo įrašymo metu galėjo aptikti reklaminius intarpus, tačiau programą žiūrintiems žiūrovams reikėdavo šiek tiek palaukti, kol ekrane dideliu greičiu būdavo prasukamas reklaminis blokas. Naujasis priedėlis paprasčiausiai „išpjauna“ reklamą: prasidėjus reklaminiam intarpui žiūrovas išvysta tik sekundės daliai užtemstantį ekraną arba pirmąjį reklaminio klipo kadrą, o po to iškart rodomas filmo ar TV programos tęsinys.
Į vidinį „The Hopper“ kietąjį diską telpa 2 TB vaizdo įrašų, pasak gamintojų, tokios talpos pakanka maždaug 2000 valandų trukmės HD kokybės TV programoms įrašyti.
Naujasis „The Hoppper“ buvo pristatytas kovo mėnesį. Priedėlis gali aptarnauti visus namuose esančius televizorius: tai yra, jame įrašytas TV programas galima peržiūrėti bet kuriuo iš jų. Mėnesinis naudojimosi „The Hopper“ priedėliu mokestis yra 10 dolerių.
Pasak JAV dienraščio „The Wall Street Journal“, ši „Dish Network“ naujovė gali sukelti labai neigiamą TV kanalų ir reklamdavių reakciją, nes ji sumažins reklamos žiūrovų auditoriją. Tiesa, kol kas TV ir reklamos pramonės atstovai „The Hopper“ siūlymo pamiršti reklamą žiūrint savo televizorių nekomentuoja. Savo ruožtu „Dish Network“ aiškina tik suteikusi savo klientams galimybę rinktis: jei naujojo priedėlio funkcija „Auto Hop“ nebus įjungta, jie ir toliau galės žiūrėti reklamas kaip „senais gerais“ laikais. Tiesa, klausimas, ar daug naujojo priedėlio savininkų to pageidautų, lieka retorinis.
Šiame vaizdo siužete – „The Hopper“ galimybių pristatymas.