Kova išmaniųjų telefonų rinkoje tampa vis karštesnė: tai patvirtina nauja bendrovės „Motorola“ telefono „Motorola Droid X“ reklama, kurioje pašiepiamos „Apple“ „iPhone 4“ antenos problemos, praneša „Neowin“.
Tai jau antroji „Motorola“ reklama, pabrėžianti „iPhone 4“ signalų slopinimą. Šįkart „Motorola“ savąjį „Droid X“ reklamuoja devizu „Gaubto nereikia“. Bendrovė „Apple“, bandydama ištaisyti „iPhone 4“ antenos sandaros trūkumą, dėl kurio, laikant telefoną už apatinės kairiosios dalies, smarkiai slopinami mobiliojo ryšio signalai, telefonų vartotojams pasiūlė nemokamus dėklus. Juos naudojant ryšio slopinimo problema išsprendžiama.
Į šią „Apple“ problemą „Motorola“ pirmąkart sureagavo paskelbusi reklamą , kurioje buvo siūloma „laikyti „Droid X“ kaip tik patinka“. Tai buvo aliuzija į „Apple“ vadovo S. Jobso patarimą „iPhone 4“ vartotojams jį „laikyti teisingai“, tai yra, kalbantis nesiliesti prie apatinės kairiosios jo dalies. Šiuo patarimu,beje, negalėjo pasinaudoti kairiarankiai.
„Apple“ į tai atsakė videosiužetu, demonstruojančiu, kaip galima slopinti „Droid X“ signalus.
Šįsyk „Motorola“ naujoje „Droid X“ reklamų serijoje vėl šaiposi iš „Apple“ sprendimo dalinti vartotojams „iPhone 4“ dėklus, kad taip jie galėtų išvengti ryšio problemų.