Paaiškėjo pirmieji neoficialūs britų dienraščio „The Times“ ir sekmadieniais leidžiamo „The Sunday Times“ mokamų interneto svetainių lankymo rezultatai, pranešė „Paidcontent.org“.
Praėjus 2 savaitėms po to, kai šiose svetainėse naujienas ir straipsnius skaitantys interneto vartotojai privalėjo susimokėti už turinį, „The Times“ ir „Sunday Times“ prenumeratorių skaičius išaugo iki 15 000, teigiama pranešime. Iš jų 12 500 yra „iPad“ planšetinių kompiuterių vartotojai, kuriems siūloma speciali „The Times“ laida.
Pasak apžvalgininkų, lyginant su savo turinį apmokestinusiu JAV portalu „Newsday.com“, per 3 mėnesius surinkusiu 35 prenumeratorius, tai atrodo kaip „The Times“ ir „The Sunday Times“ internete apmokestinusio jų savininko milijardieriaus Ruperto Murdocho sėkmė. Nors spręsti dar anksti, vartotojų nuomonė apie laikraščių turinio apmokestinimą internete gana aiški.
Ją liudija skaičiai: bandomuoju laikotarpiu, kai skaitytojai, užsiregistravę mokamose „The Times“ ir „The Sunday Times“ svetainėse, dar neturėjo mokėti už turinį, reguliariai „Times“ internete skaitančių žmonių skaičius sumažėjo 88 proc. Iš likusių 12 proc. pasibaigus nemokamam laikotarpiui už naujienas mokėti sutiko tik dešimtadalis, tai yra, apie 1,2 proc.
Prasidėjus turinio apmokestinimui, kai skaitytojai turėjo iš anksto susimokėti už visą savaitę, bendras „The Times“ skaitytojų internete skaičius smuko 67 proc. lyginant su ankstesne, neapmokestinta dienraščio versija
Tačiau, pasak „Paidcontent.org“, tokie rezultatai neišgąsdino „Times“ ir „Sunday Times“ vadovų – esą pagal naująją verslo strategiją siekiama lojalių skaitytojų, nors jų bus ir mažiau.