Vienas iš nukentėjusiųjų tvirtina, jog neteko 220 gigabaitų duomenų, kuriuose laikė sukaupęs per 23 metus darbo. Jo teigimu, tai įvyko po „Windows 10“ atnaujinimo 1809 įdiegimo, kuris jam užtruko 4 valandas.
Jau kitą dieną po skundų atsiradimo „Microsoft“ atšaukė atnaujinimo diegimą ir pradėjo savo tyrimą. Manoma, kad problema ištiko nedidelę dalį vartotojų, tačiau to priežastis kol kas nėra iki galo aiški. Vartotojai mano, kad operacinės sistemos atnaujinimo metu atsiranda klaida sinchronizuojant duomenis su „OneDrive“ debesų saugykla: daugelis pastebėjo, jog šalinamos tik tos bylos, kurios nėra sinchronizuojamos su šia paslauga.
„Microsoft“ dėl viso pikto rekomendavo nediegti šio atnaujinimo, kol nebus išsiaiškinta problemos priežastis. Nukentėjusiesiems rekomenduojamas pasinaudoti skambučių centru, žadama pagalba atstatant prarastus duomenis. „Microsoft“ iš naujo platinti savo atnaujinimus jau šiandien, spalio 9-ąją. Tikėtina, kad priežastys bus išaiškintos ir problema išspręsta, tačiau tokiais atvejais rekomenduojama palaukti dar kelias dienas, kol paaiškės, ar po šio atnaujinimo vartotojai dar skundžiasi dėl dingstančių asmeninių duomenų.
Atnaujinimas 1809 buvo pradėtas automatizuotai diegti „Windows“ naudotojams spalio 3-ąją.