Taivaniečių leidinys „DigiTimes“ praneša, kad šiemet kompanija „Microsoft“, pasitelkusi savo partnerius, ketina parduoti ne mažiau nei 25 mln. planšetinių kompiuterių su operacine sistema „Windows“.
Iš minėto skaičiaus apie 4,8-6 mln. vienetų turėtų sudaryti firminės „Surface“ planšetės (2013 m. jų buvo realizuota 3 mln. vienetų).
Beje, 2013 m. bendras realizuotų „Windows“ planšetinių kompiuterių kiekis neviršijo 5 mln. egzempliorių. Tai reiškia, kad didžiąją šių produktų dalį pardavė pati „Microsoft“.
Kompiuterių komponentų gamintojai mano, jog „Microsoft“ šiemet galėtų parduoti ne daugiau kaip 18-20 mln. „Windows“ licencijų, skirtų naudojimui planšetiniuose kompiuteriuose.
Programinės įrangos gigantas savo partnerius stengiasi skatinti subsidijomis. Glaudžiausias bendradarbiavimas susiklostė su kompanijomis ASUS ir „Acer“. Pirmoji 2014 m. ketina realizuoti 4 mln. planšetinių kompiuterių su „Windows“ (trečdalį viso planuojamo planšečių kiekio), tuo tarpu antroji – 2 mln.
Be to, planšetinių kompiuterių su „Windows“ ketina išleisti ir „Dell“, HP bei japonų „Toshiba“. Kompanijos „Sony“ ir „Lenovo“ yra tarp tų, kurios mažiausiai domisi „Microsoft“ programine platforma šiame segmente.