Berlyne vykstančioje elektronikos technologijų parodoje „IFA 2011“ pristatė planus stiprinti pozicijas 3D televizorių rinkoje.
Iki 2012 m. pabaigos kompanija siekia tapti vienu iš trijų didžiausių 3D televizorių gamintojų. Svarbiausias kompanijos išskirtinumas – pripažinimo sulaukusi televizorių linija „Cinema 3D TV“, sakoma bendrovės pranešime.
„Prognozuojama, jog 2012 m. dėl 3D technologijų pažangos ir padidėjusios turinio pasiūlos 3D televizorių rinka stipriai išsiplės. Vis dažniau konkurencinę sėkmę lems ne televizorius, o išmaniosios jo savybės, jų pasirinkimo gausa“, – sakė Havis Kwon, „LG Home Entertainment Company“ prezidentas ir vykdomasis direktorius.
Siekdama užimti pasaulio rinkos lyderio poziciją, didžiausią dėmesį LG skirs pramogų platformai „LG Cinema 3D Smart TV“. LG 3D televizorių rinkos dalį didinanti platforma pasipildys 3D turinio kanalais, vaizdo įrašų svetainėmis, žaidimais. Tai suteiks vartotojams platų turinio pasirinkimą, leis išplėsti 3D „Video on Demand“ (VOD) paslaugą, ją pritaikyti kiekvienai rinkai atskirai.
LG tęs bendradarbiavimą su „LG Display“ ir kitomis antrinėmis LG įmonėmis, kurios prisidės prie trimačio vaizdo technologijos „Filmed Patterned Retarder“ (FPR) galimybių plėtros. Kitais metais bendrovė 3D gaminių ir paslaugų spektrą išplės nuo profesionalams iki pradedantiems vartotojams skirtų produktų. Kone 70 proc. iš jų bus skirti namų pramogoms.
Bendradarbiaudama su „LG Display“, kompanija plėtoja itin didelės raiškos „ultra-high definition“ (UD) ekranus, kurie bus keturis kartus ryškesni, palyginti su dabar rinkoje paplitusiais „high definition“ (HD) raiškos ekranais. Naujieji UD ekranai bus taikomi LG OLED televizoriuose, kurie rinkoje pasirodys kitais metais. Kompanijos tiksluose – ir trimačio vaizdo ekranų, kuriems nereikės specialių akinių, plėtra, sakoma pranešime