Reklamos apimtys Lietuvoje 2014 metais siekė 99,1 mln. eurų ir buvo 0,3 proc. didesnės nei 2013 metais. Pernai labiausiai augo reklama internete, taip pat lauko ir vidaus reklamos apimtys, skelbia tyrimų bendrovė „TNS LT“.
„Reklamos rinka pernai, nors ir nežymiai, paaugo. Spartesnei rinkos plėtrai pernai koją pakišo televizijų transliacijų apribojimai. Tačiau padidėjusios interneto, lauko, radijo, vidaus ir žurnalų reklamos apimtys padėjo rinkai išlaikyti stabilumą“, – pranešime spaudai teigė „TNS LT“ Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
Didžiausią dalį šalies reklamos rinkoje sudaranti televizijos reklama per metus sumenko 2,5 proc. iki 45,8 mln. eurų. Reklama internete išaugo 17,9 proc. iki 13,3 mln. eurų, laikraščiuose - smuko 18 proc. iki 11,9 mln. eurų, žurnaluose - ūgtelėjo 2,8 proc. iki 10,7 mln. eurų.
Radijo reklama pernai padidėjo 7,4 proc. iki 8,4 mln. eurų, lauko reklama - 16,4 proc. iki 7,8 mln. eurų.
Šiemet reklamos rinkai prognozuojamas 4 proc. augimas. Didžiausias augimas prognozuojamas interneto reklama (12 proc.), lauko (5 proc.), kino (3 proc.) ir televizijos (2 proc.) reklamai.
„TNS LT“ atlikto reklamos rinkos tyrimo metu ekspertai reklamos augimo perspektyvas šiemet numato bankų, draudimo, farmacijos kompanijų ir prekybos tinklų sektoriams. Alaus ir alkoholinių gėrimų, gaiviųjų gėrimų, saldumynų, konditerijos gaminių, kavos bei telekomunikacijų reklamos apimtys, specialistų nuomone, nesikeis.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.