• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vakar „iPhone“ išmaniųjų telefonų vartotojai, bandydami aktyvinti naujus arba po atstatymo procedūros aktyvinimo laukiančius savo išmaniuosius telefonus, negalėjo to padaryti dėl „Apple“ serverio sutrikimo.

REKLAMA
REKLAMA

Pranešama, kad už „iPhone“ aktyvinimą atsakingas „Apple“ serveris liepos 25 dieną neveikė net kelias valandas. Leidinio „Mac Rumours“ teigimu, serveris buvo nepasiekiamas mažiausiai 3 valandas, nors kai kurie vartotojai „Apple“ forumuose skundėsi negalintys aktyvinti savo telefonų net 6 valandas.

Tai jau antrasis prieigos prie „Apple“ paslaugų sutrikimo atvejis per vieną savaitę, sakoma pranešime. Praėjusį ketvirtadienį buvo „išlaužtas“ „Apple“ programinės įrangos plėtotojams skirtas serveris.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų