Britų Kolumbijos universiteto (Kanada) mokslininkai sukūrė „pCube“ pavadintą įrenginį, leidžiantį iš visų pusių apžiūrinėti erdvinius virtualius objektus, pranešė „Electronista.com“.
„pCube“ buvo pristatytas Atlantoje (JAV) vykusioje „Computer Human Interface“ konferencijoje. Visose jo sienose įrengti skystųjų kristalų ekranai, todėl įjungtas įrenginys primena akvariumą, kuriame „plaukioja“ pasirinktas 3D objektas.
Jo atvaizdą ekranuose generuoja „Nvidia“ vaizdo procesorius, naudojantis šios bendrovės sukurtą „PhysX“ technologiją, kuri apskaičiuoja objekto judėjimo kraipant įrenginį „fiziką“. „pCube“ turi akselerometrą, fiksuojantį įrenginio padėtį erdvėje.
Kol kas išorinį „pCube“ vaizdą gadina platūs ekranų rėmai, tačiau kanadiečiai planuoja juos sumažinti, LCD ekranus pakeitę organinių šviesos diodų (OLED) skydeliais.
Šiame vaizdo siužete – „pCube“ pristatymas.