„Google+“ socialinis tinklalapis turi per 250 milijonų naudotojų, iš kurių apie 150 milijonų laikomi aktyviais. Tai žinoti turėtų pakakti, kad kiekvienas interneto rinkodarą propaguojantis verslininkas į rinkodaros planą įtrauktų ir „Google+“. Jei ir tai dar neatrodo įtikinama priežastis, štai jums kontrolinis šūvis – šis socialinis tinklalapis kas mėnesį pasipildo dešimčia milijonų naujų vartotojų.
Nors „Google“ oficialiai niekur nėra pranešusi, kaip „Google+“ paveikia organinius paieškos sistemos (SEO) rezultatus, tačiau socialinių tinklų rinkodaros ekspertai turi gana įdomų paaiškinimą, kaip visa tai veikia. Vyriausiasis SEO specialistas „SwellPath“ kompanijoje Mike Arnesenas teigia: „Dalytis informacija „Google“ naudojama +1 funkcija, kuri yra tarsi reitingavimo mechanizmas suasmenintuose paieškos rezultatuose, kuriuos mato prisijungę naudotojai. +1 veikimo gylis yra antrojo laipsnio, tad paveikia rezultatus puslapių, kuriems pliusą uždėjo net ir jūsų draugo draugas“. Vadinasi, jei ko nors ieškodami „Google“ paieškos sistemoje tuo metu esate prie jos prisijungę, atvaizduojami paieškos rezultatai bus išdėstyti ne tik organiškai, bet ir pagal tai, kiek +1 paspaudimų jie yra gavę iš jūsų draugų.
Nors „Google+“ dalijimosi sistema iš esmės veikia panašiai, kaip ir „Facebook“ ar „Twitter“, pasak Arneseno, tinklalapių savininkai jam turėtų skirti didesnę reikšmę: „Turėti „Google+“ mygtuką tinklalapyje daug svarbiau nei „Facebook“ dalijimosi ir „Like“ mygtukus“.
Jei savo verslui kuriate socialinių tinklų rinkodaros strategiją, turėtumėte atsakingai pasinerti į šią sritį. Galėtumėte pradėti nuo to, kad savo įmonei sukurtumėte „Google+“ puslapį. Netingėkite išsamiai aprašyti savo verslo ir nevenkite raktažodžių, pagal kuriuos jo žmonės galėtų ieškoti „Google“ paieškos sistemoje.
Kitas žingsnis – sukurti gerbėjų duomenų bazę. Tai daryti reikėtų panašiai kaip ir kituose socialiniuose tinkluose. „Dalykitės nuotraukomis, mintimis ir nuorodomis, kurios galėtų būti įdomios jūsų tikslinei auditorijai“, – teigia Arnesenas. Jis taip pat pabrėžia, kad „Google+“ nariai yra kur kas išrankesni nei „Facebook“ naudotojai, tad tokie triukai, kaip prašymai spausti „Patinka“ po įrašais ar rinkti fiktyvius naudotojus – greičiausiai nesuveiks.
Šis specialistas rekomenduoja laikytis 1:4 arba 1:3 santykio dalijantis vidine ir išorine informacija „Google+“ puslapyje. Tai reiškia, kad nuorodos į jūsų ar kitus puslapius turėtų būti dedamos ne dažniau nei kas trečią ar ketvirtą įrašą, o didžiąją dalį informacijos turėtų sudaryti sistemoje talpinamos nuotraukos ir įrašai.