Vis daugėja nusiskundimų apie tai, kad bandant atstatyti įrenginio su „iOS 8“ operacine sistema nustatymus į gamyklinius, yra ištrinami visi vartotojo failai iš debesų kompiuterijos technologija paremtos talpyklos „iCloud Drive“.
Pirmasis šią klaidą pastebėjo „MacRumors“ forumo narys, kuris teigė, jog iš „iCloud Drive“ dingo visi jo duomenys po to, kai norėdamas pagerinti „iPad 3“ veikimą su „iOS 8“, jis atstatė gamyklinius nustatymus.
„Dėl to, kad „iOS 8“ veikė lėtai mano „iPad 3“, aš atstačiau visus gamyklinius nustatymus, tačiau tai ištrynė visus mano „iWork“ failus! Tada viskas sinchronizavosi ir dingo iš „iCloud“, – teigė nusivylęs vartotojas.
Anot jo, atsarginė duomenų kopija jam nepagelbės, nes jis jos tiesiog nebuvo padaręs. Be to, kadangi naudojasi bandomąja „OS X Yosemite“ versija, „Time Machine“ dėl šios versijos nepalaikymo taip pat neturi atsarginės jo duomenų kopijos.
Ir tai ne vienintelis vartotojas, turintis nusiskundimų. Nors „Apple“ mobiliojoje operacinėje sistemoje prieš atstatant nustatymus aiškiai pranešama, jog jokie vartotojo failai nebus ištrinti, regis, „Apple“ čia paliko labai didžiulę klaidą.
Patariame kol kas neatstatyti gamyklinių įrenginio parametrų, jei esate aktyvavę „iCloud Drive“ funkciją. Be to, siūlome reguliariai daryti įrenginio atsarginę duomenų kopiją.
Paulius Orinas