„Microsoft“ interneto naršyklės „Internet Explorer“ dalis bendroje stalinių kompiuterių ir nešiojamųjų įrenginių, įskaitant išmaniuosius telefonus, naršyklių rinkoje pirmą kartą nukrito žemiau 50 proc., pranešė bendrovė „Net Applications".
Tai rodo šių metų spalio mėnesį jos atlikto tyrimo duomenys. Pasak „Net Applications" atstovų, spalio mėnesį įvairių versijų „Internet Explorer“ naršyklės stalinių kompiuterių interneto naršyklių rinkoje sudarė 52,63 proc. Antroje vietoje liko „Firefox" (22,51 proc.), trečioje – „Chrome" (17,62 proc.), po jos seka „Safari" (5,43 proc.), „Opera" (1,56 proc.) ir kitos naršyklės (0,25 proc.).
Tačiau bendroje stalinių kompiuterių ir mobiliųjų įrenginių, tarp jų ir išmaniųjų telefonų, naršyklių rinkoje situacija kitokia. „Windows Phone" mobilioji operacinė sistema nėra pakankamai įsitvirtinusi rinkoje, kad galėtų atsverti konkurentų dalį. „Net Applications" spalio mėnesio tyrimo duomenys rodo, kad bendroje naršyklių rinkoje ir toliau pirmauja „Internet Explorer“, bet ji jau neužima 50 proc. rinkos dalies (49,59 proc.). Po jos seka „Firefox“ (21,20 proc.), „Chrome" (16,60 proc.), „Safari" (8,72 proc.), „Opera" (2,55 proc.), „Android" naršyklė (0,76 proc.).