• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Hibridiniai automobiliai naudos suspaustą azotą

„Peugeot“ ruošia hibridinius automobilius, varomus benzininiu varikliu ir suspaustu azotu

Prancūzų automobilių gamintojas „Peugeot“ paskelbė, kad planuoja pradėti gaminti hibridinius automobilius, kurie naudos suspaustą azotą ir 3 cilindrų benzininį variklį.

REKLAMA
REKLAMA

Suspausto oro panaudojimas transporto priemonėms varyti nėra nauja idėja, tačiau ji kol kas nepaplito dėl neišspręstų techninių problemų - daug energijos naudojama norint suspausti orą, taip pat tai užtrunka, ir tuo metu automobilis turi stovėti. „Peugeot“ teigia išsprendusi šią problemą, suspaudžiant azotą judėjimo metu, tam panaudojant benzininį variklį, taip pat stabdymo energiją.

REKLAMA

Tiesa, pagrindinis „Peugeot“ technologijos skirtumas yra tas, kad variklį varo ne tiesiogiai suspaustas oras, o hidraulinis skystis – skystas azotas, kurį dideliame cilindre, įmontuotame po automobilio dugnu, slegia suspausto oro stumiamas stūmoklis. Kai reikalinga papildoma galia, hidraulinis skystis ima varyti papildomą variklį.

REKLAMA
REKLAMA

Efektyviausiai automobilis važiuoja miesto ciklu, kuomet reikia dažnai stabdyti ir stovėti.

„Peugeot“ teigimu, toks automobilis pasirodys po poros metų, kainuos mažiau nei hibridiniai automobiliai, varomi elektra ir benzinu, ir naudos vidutiniškai tik 2 litrus benzino 100 kilometrų.

Jis automatiškai persijungs iš benzininio į hibridinį bei tik suspausto azoto režimą, o šį visuomet naudos tuomet, automobilis važiuos lėčiau nei 70 km/h greičiu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Taip pat „Peugeot“ teigia, kad ši hibridinė sistema galės būti montuojama praktiškai bet kokiame automobilyje, ir jos nereikės keisti visą automobilio gyvavimo ciklą, skirtingai nuo elektrinių automobilių, kuriems po keliolikos metų reikia keisti akumuliatorius.

„Peugeot“ kaip pranešė, kad šią koncepcija koncernas kūrė dvejus metus, ir tikisi, kad didelės investicijos ilgalaikėje perspektyvoje atsipirks ir padės bendrovei išlipti iš finansinės duobės. Pirmieji automobiliai su naująja sistema rinkoje turėtų pasirodyti 2016 metais.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų