„Facebook“ nežada žymėti HTC telefono savo prekės ženklu, pareiškė kompanija trečiadienį. Pranešimai apie planuojamą „Facebook“ telefoną ir jo pristatymą kitą mėnesį „Mobile World Congres 2011“ parodoje Barselonoje jau kuris laikas sklandė internetinėje erdvėje.
„Tai tik dar vienas pavyzdys, kaip gamintojai pasinaudoja mūsų programų kūrimo įrankiais ir integruoja juos įdomiu būdu“, – kilusius gandus aiškino Danas Rosas, „Facebook“ verslo plėtros vadovas.
„Gandai, jog kuriamas toks HTC telefonas, yra ypatingai perdėti“, – pareiškė D. Rosas žurnalistams susitikimo Londone metu. Paklaustas, ar visgi kompanija ruošia „Facebook“ telefoną, jis patikino, jog tai netiesa.
Tačiau, „Facebook“ manymu, mobilieji telefonai yra itin svarbi verslo dalis, ir šiais metais didžiausius pokyčius esą sukels HTML5 technologija bei išmanieji telefonai. Šiuo metu mobiliaisiais telefonais „Facebook“ portalą kiekvieną mėnesį pasiekia 250 milijonų vartotojų. Be to, net 28 proc. „Facebook“ vartotojų, kurių amžius nuo 18 iki 34 metų, kiekvieną rytą savo „Facebook“ paskyrą peržvelgia vos tik pramerkę akis.