Bendrovė „Facebook“ paskelbė paskutiniojo 2012 kalendorinių metų ketvirčio finansinės veiklos rezultatus. Per šiuos tris mėnesius „Facebook“ pajamos siekė 1,59 mlrd. JAV dol., sakoma bendrovės pranešime. Tai 40 proc. daugiau nei ketvirtąjį 2011 m. ketvirtį. 84 proc. visų socialinio tinklo pajamų per šį laikotarpį sudarė įplaukos iš reklamos (1,33 mlrd. dol.).
Pranešama, kad metinės „Facebook“ pajamos išaugo nuo 3,71 iki 5,09 mlrd. dolerių. Tačiau grynasis pelnas per vienerius metus nusmuko beveik 20 kartų, nuo 1 mlrd. dolerių 2011 m. iki maždaug 53 mln. 2012 m. Pelnas, tenkantis vienai „Facebook“ akcijai, per metus sumažėjo nuo 14 iki 3 JAV centų.
„Facebook“ skelbia, kad 2012 m. pabaigoje aktyvių šio socialinio tinklo naudotojų auditorija siekė maždaug 1,06 mlrd. Tai maždaug 25 proc. daugiau, nei 2011 m. Beveik 680 mln. žmonių prie „Facebook“ jungiasi iš savo mobiliųjų įrenginių, tokių vartotojų skaičius per metus išaugo 57 proc.