Tai jis paaiškino noru vartotojams iššaukti pozityvius pojūčius lankantis soc. tinkle.
„Mes jaučiame atsakomybę už tai, kad mūsų paslaugos būtų ne šiaip malonios naudotis, tačiau ir naudingos žmonių gerovei“, – parašė M. Zuckerbergas savo „Facebook“ žinutėje.
Jis rėmėsi atliktu tyrimu, kuris parodė, kad „kuomet mes naudojamės socialiniais tinklais siekiant ryšio su žmonėmis, kurie jums nėra abejingi, tai gerina mūsų gerbūvį. Mes jaučiamės labiau bendraujančiai ir mažiau vienišais“.
Tuo pat metu, „pasyvus straipsnių ir vaizdo įrašų peržiūrėjimas, net jeigu jie smagūs ar informatyvūs, nėra tokie naudingi“, – pažymėjo M. Zuckerbergas.
„Facebook“ jau ne sykį keitė naujienų lentos algoritmą. JAV prezidento rinkimų kampanijos metu 2016-aisiais buvo nustatyta, kad algoritmas (ir už jį atsakingi žmonės) yra pastebimai palankesnis kairiųjų-liberalų publikacijoms.
Tačiau tuo pat metu buvo pastebėta, kad „Facebook“ tapo svarbiausiu dešiniųjų ir marginalų platinamos dezinformacijos šaltiniu. Atlikti tyrimai parodė, kad dalis „fake“ naujienų buvo platinamos paprasčiausiai siekiant iš to susirinkti reklamos išrodymų, tačiau dalį jų platino Rusijos „trolių fabrikas“ – bendrovė, kurioje dirba specialiai pasamdyti asmenys, platinantys dezinformaciją internete.