Nuo šiol lietuvių kalba pradėjo veikti atnaujintas automatinių problemų sprendimų centras „Microsoft Fix It“, kuris suranda dažniausiai pasitaikančias programinės įrangos veikimo problemas ir pasiūlo jų sprendimų būdus, pranešė „Microsoft Lietuva“.
„Fix It“ sistemoje vartotojui užtenka pasirinkti klausimus keliančią programą ar probleminę sritį, pavyzdžiui, programinės įrangos diegimą, saugumą ar veikimą, o sistema automatiškai nustato gedimą ir jį pataiso.
Pasak bendrovės atstovų, nuo pirmosios „Fix It“ versijos pasirodymo prieš dvejus metus ja pasinaudojo daugiau nei 150 mln. vartotojų visame pasaulyje. Šiuo metu „Fix It“ palaiko 488 automatinius problemų sprendimus, kurie jau sėkmingai nustatė ir pataisė 90 proc. gedimų.
„Fix It“ sistema taip pat turi 18 papildomų kompleksinių sprendimų, pavyzdžiui, garso, techninės įrangos ar spausdinimo, kurie automatiškai nustato ir pašalina 110 pagrindinių „Microsoft“ programų problemų. Šie sprendimai jau padėjo 260 mln. vartotojų, o jų efektyvumas siekia 70 procentų.
Verslo klientai ir organizacijos be „Fix It“ problemų sprendimų centro gali naudoti „Windows Troubleshooting“ platformą, kuri padeda spręsti tipines problemas ir žymiai sumažina programų priežiūros kaštus. Šią platformą naudoja žinomi kompiuterių gamintojai „Dell“, HP, „Lenovo“ ir „Fujitsu“, teigiama pranešime.