Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Auto gamintojai daro aerodinaminius bandymus tokiose labaratorijose o cia pankas paskaiciavo, prisisiuvo uodega ir...
Tai ko verti tie "mokslininkai".
Tai ko verti tie "mokslininkai".
tai gal jis seniai patentuotas :)
geras atradimas. patentuoti reikia, o tai kas nors nukosės.
BAGAŽINĖS TALPA DIDĖJA, TIK LYSTI Į JĄ REIKIA PER ATLENKIAMAS GAINES SĖDYNES....
is shu** padare dar dydesni sh.. :)
Priekį padaryk smailų kaip lėktuvo ir dar pusę litro išloši, tik kaip atrodysi su tokiu auto :)
Senoji kinkinių mada vis niekaip neleidžia atsisakyti variklio priekyje.
Net tarybinis ZAZas nesugebėjo atsisakyti tokio "dizaino", įrengęs priekyje bagažinę.
Bene geriausia aerodinamika buvo pas "vabalus" ir jų maksimaliausią - "Pobiedą".
Nieko nepadarysi, nors mados ir keičiasi, bet turi jos ir sąvą konservatyvumą.
Net tarybinis ZAZas nesugebėjo atsisakyti tokio "dizaino", įrengęs priekyje bagažinę.
Bene geriausia aerodinamika buvo pas "vabalus" ir jų maksimaliausią - "Pobiedą".
Nieko nepadarysi, nors mados ir keičiasi, bet turi jos ir sąvą konservatyvumą.
REKLAMA
REKLAMA
Aerodinaminė uodega automobilio kuro sąnaudas gali sumažinti 15 proc.