Susidomėjimas erdvinio vaizdo (3D) televizoriais JAV išaugo, tačiau dauguma apklaustųjų ir toliau neplanuoja jų įsigyti, rodo bendrovės „Retrevo“ atlikta apklausa.
Maždaug 55 proc. apklausoje dalyvavusių amerikiečių, planuojančių 2012 m. įsigyti naują didelės raiškos vaizdo (HD) televizorių, nesidomi televizorių modeliais su 3D vaizdo galimybe. Dar 23 proc. respondentų pareiškė, jog pirktų 3D televizorių, jeigu jo kaina būtų nedaug didesnė už įprastinio teklevizoriaus kainą, ir tik 22 proc. sakė pasiruošę mokėti už 3D televizorių tiek, kiek reikės.
„DigitalTrends.com“ duomenimis, nuo 2010 m. liepos iki 2011 m. liepos mėnesio kainos skirtumas tarp įprastų ir 3D televizorių JAV sumažėjo 550 dolerių, tačiau iki šiol išlieka ne mažesnis nei 400 dol.
Tie apklausos dalyviai, kurie sakė nesidomintys 3D televizoriais, nurodė tokias priežastis: dauguma (40 proc.) nurodė, jog nėra 3D TV transliacijų kanalų, dar 30 proc. minėjo su 3D akiniais susijusius nepatogumus.
Vartotojų nesidomėjimas 3D televizoriais labai neigiamai atsiliepia „Sony“, „Panasonic“ ir kitų didžiųjų televizorių gamintojų verslui. Pavyzdžiui, „Sony“ pranešė, kad jos nuostoliai šiais finansiniais metais, kurie baigsis 2012 m. kovo mėnesį, sieks 1,15 mlrd. dolerių. Tai iš dalies siejama su sumažėjusiomis pajamomis iš prekybos televizoriais ir monitoriais.