Maždaug 100 mln. socialinio tinklo „Facebook“ paskyrų yra sukurti naminiams gyvūnams, prekių ženklams ir skrudintuvams. Jie taip yra įtraukiami į „mėnesinių lankytojų“ statistiką, kuri skelbiama ketvirtinėse kompanijos ataskaitose.
Šiuos skaičius pateikė kompanija „eMarketer“, kuri atliko analizę naudodama visų socialinių tinklų, išskyrus „Facebook“ duomenis. Kai pernai spalį „Facebook“ paskelbė turinti 1 mlrd. vartotojų, „eMarketer“ skaičiavimais, 889,3 mln. paskyrų priklausė tikriems žmonėms.
Per paskutinio ketvirčio rezultatų prsitatymą „Facebook“ pranešė, kad pasiekė 1,1 mlrd. vartotojų skaičių. Tuo tarpu „eMarketer“ skaičiavimais toks populiarumas „tikrų“ paskyrų atžvilgiu bus pasiektas tik 2014 metais.
Visgi yra ir gerų naujienų „Facebook“. Pranešimai, kad socialinis tinklas netenka savo vartotojų didžiausiose rinkose – Europoje ir Japonijoje – gali būti netikri. Šie skaičiavimai buvo atlikti neįtraukiant vartotojų, kurie naudojasi „Facebook“ savo mobiliųjų prietaisų pagalba, pažymi „eMarketer“.