Penktadienį Katedros aikštėje juos iškilmingai pristatė miesto meras Remigijus Šimašius.
„Tai yra svarbus žingsnis atnaujinant viešąjį transportą. Jis daromas tam, kad keleiviai turėtų geresnę patirtį, kad galėtų drąsiai rinktis viešąjį transportą“, – susirinkusiesiems sakė Vilniaus meras.
Elektriniai autobusai pradės kursuoti sekmadienį 89 numerio maršrutu (Nepriklausomybės aikštė–Senamiestis–Rasų g.–Stotis).
Skaičiuojama, kad viena įkrova jie galės važiuoti pusdienį, juose sumontuoti BMW varikliai.
„Turėsime dar rimtai pratestuoti tuos autobusus, ar jie iš tikrųjų nuvažiuos tiek, kiek planuojama, ar tas pakrovimas truks tiek, kiek numatyta, ar baterijos laikys taip, kaip turi būti“, – teigė R. Šimašius.
Autobusuose įrengtos 23 vietos – dešimt sėdimų, 12 stovimų ir viena neįgaliesiems.
Moderniuose elektra varomuose autobusuose įrengtos šildymo, vėdinimo sistemos, belaidis internetas, jie yra žemagrindžiai.
Sostinės savivaldybei šie autobusai kainavo kiek daugiau nei 1,5 mln. eurų.
Kaip teigia savivaldybė, autobusai įsigyti iš tiekėjų grupės, sudarytos iš bendrovės „TM Service“ ir Turkijos autobusų gamintojo „Karsan“.