Šaltinis:
TV3
REKLAMA
Žiniasklaidoje pasirodžius informacijai dėl 10 maršruto autobuso vairuotojo nemandagaus elgesio su neįgaliąja keleive, Vilniaus viešasis transportas atsiprašo ir informuoja, kad vairuotojui skyrė drausminę nuobaudą. Vairuotojui sumažinta dalis priemokos už saugų eismą ir keleivių aptarnavimo kultūrą. Pasak Viešojo transporto bendrovės vadovų, kitas panašaus pobūdžio incidentas baigsis atleidimu iš darbo. Taip pat buvo išsiaiškintos šio incidento priežastys, susijusios su techniniu autobuso gedimu. Autobusų vairuotojų pareiginiuose nuostatuose yra nurodymas – dirbant žemagrindžiu autobusu su nukeliama rampa padėt iįvažiuoti ir išvažiuoti iš autobuso neįgaliajam (nukelti rampą ir įvežti arba išvežti). Saugumui užtikrinti autobusas negali pajudėti iš vietos, jei neužsidaro durys. Kadangi vairuotojui nepavyko iki galo uždaryti rampą, neužsidarė ir durys – todėl jis negalėjo pajudėti. Šiuo metu transporto priemonė jau sutvarkyta. „Tik noriu pabrėžti, kad Delfi straipsnyje neteisingai informuoti skaitytojai, kad maršrutą aptarnauja SĮ „Susisiekimo paslaugos“. Aptarnauja mūsų mieste Vilniaus viešasis transportas, o SĮSP koordinuoja, sudaro tvarkaraščius“, – sako VVT Eksploatacijos direktorius direktoriaus Rimantas Markauskas. „Nuo šių metų rugsėjo 10 dienos pagal ES reikalavimus autobusų vairuotojams privalomas kvalifikacijos tobulinimas kas 5 metai – t. y. vairuotojai, kurie dirba (vairuoja) už atlygį, privalo išklausyti 35 valandų teorijos kursą, išlaikyti vairavimo mokykloje egzaminą ir pasikeisti vairuotojo pažymėjimą, kuriame įdedama žyma „95 kodas“. Todėl šį pavasarį visiems vairuotojams (apie 700 žmonių) vairavimo mokyklose buvo skaitomos paskaitos, tarp kurių buvo ir temos, susijusios su vairuotojo ir keleivio bei neįgalaus keleivio elgesiu. Apie jokias milijonines programas skirtas vairuotojams nežinome“, - sakė R.Markauskas. Vilniaus viešojo transporto vadovai dėkoja keleiviams, pranešusiems apie incidentą, ir ragina visus piliečius nelikti abejingais ir apie panašius atvejus informuoti.
Žiniasklaidoje pasirodžius informacijai dėl 10 maršruto autobuso vairuotojo nemandagaus elgesio su neįgaliąja keleive, Vilniaus viešasis transportas atsiprašo ir informuoja, kad vairuotojui skyrė drausminę nuobaudą. Vairuotojui sumažinta dalis priemokos už saugų eismą ir keleivių aptarnavimo kultūrą. Pasak Viešojo transporto bendrovės vadovų, kitas panašaus pobūdžio incidentas baigsis atleidimu iš darbo. Taip pat buvo išsiaiškintos šio incidento priežastys, susijusios su techniniu autobuso gedimu. Autobusų vairuotojų pareiginiuose nuostatuose yra nurodymas – dirbant žemagrindžiu autobusu su nukeliama rampa padėt iįvažiuoti ir išvažiuoti iš autobuso neįgaliajam (nukelti rampą ir įvežti arba išvežti). Saugumui užtikrinti autobusas negali pajudėti iš vietos, jei neužsidaro durys. Kadangi vairuotojui nepavyko iki galo uždaryti rampą, neužsidarė ir durys – todėl jis negalėjo pajudėti. Šiuo metu transporto priemonė jau sutvarkyta. „Tik noriu pabrėžti, kad Delfi straipsnyje neteisingai informuoti skaitytojai, kad maršrutą aptarnauja SĮ „Susisiekimo paslaugos“. Aptarnauja mūsų mieste Vilniaus viešasis transportas, o SĮSP koordinuoja, sudaro tvarkaraščius“, – sako VVT Eksploatacijos direktorius direktoriaus Rimantas Markauskas. „Nuo šių metų rugsėjo 10 dienos pagal ES reikalavimus autobusų vairuotojams privalomas kvalifikacijos tobulinimas kas 5 metai – t. y. vairuotojai, kurie dirba (vairuoja) už atlygį, privalo išklausyti 35 valandų teorijos kursą, išlaikyti vairavimo mokykloje egzaminą ir pasikeisti vairuotojo pažymėjimą, kuriame įdedama žyma „95 kodas“. Todėl šį pavasarį visiems vairuotojams (apie 700 žmonių) vairavimo mokyklose buvo skaitomos paskaitos, tarp kurių buvo ir temos, susijusios su vairuotojo ir keleivio bei neįgalaus keleivio elgesiu. Apie jokias milijonines programas skirtas vairuotojams nežinome“, - sakė R.Markauskas. Vilniaus viešojo transporto vadovai dėkoja keleiviams, pranešusiems apie incidentą, ir ragina visus piliečius nelikti abejingais ir apie panašius atvejus informuoti.