Pasiūlęs pataisą tuometinis vidaus reikalų ministras Saulius Skvernelis sakė, kad šiuo metu galiojanti 0,4 promilių riba leidžia žmonėms patiems apsispręsti – vairuoti išgėrus, ar ne, todėl kartais vairuotojai rizikuoja, tinkamai neįvertinę situacijos. Tačiau, Susisiekimo ministerijos teigimu, didžiausią pavojų kelia vairuotojai, kuriems nustatomas vidutinis (nuo 1,51 iki 2,5 promilės) arba sunkus (nuo 2,51 promilės ir daugiau) neblaivumo laipsnis, todėl keisti šiuo metu nustatytą teisinį reguliavimą dėl leistinos alkoholio koncentracijos vairuotojų biologinėse organizmo terpėse netikslinga.
Kartu pažymima, kad esamas reguliavimas atitinka Europos Komisijos rekomendacijas, siūlančias maksimalią leistiną motorinių transporto priemonių vairuotojų alkoholio kiekio kraujyje ribą nustatyti ne daugiau kaip 0,5 promilės, o kitoms eismo dalyvių grupėms (nepatyrusiems vairuotojams, dviračių motorinių transporto priemonių vairuotojams, didelių gabaritų transporto priemonių ir vežančių pavojinguosius krovinius vairuotojams) sumažinti iki 0,2 promilės ar mažiau.
Dabar Lietuvoje daugumai vairuotojų maksimali leistina alkoholio koncentracija kraujyje yra 0,4 promilės. Tuo metu pradedantiesiems vairuotojams, taksi automobilių, mopedų, motociklų ir kai kurių kitų transporto priemonių vairuotojams galioja visiško blaivumo – nulio promilių – reikalavimas.
Vidaus reikalų ministerija taip pat yra pasiūliusi keisti baudų už greičio viršijimą tvarką, pagal kurią bauda grėstų greitį viršijus jau 5 kilometrais per valandą. Dabar greičio viršijimas iki 10 kilometrų per valandą gali užtraukti tik įspėjimą. Be to, siūloma numatyti fiksuotą baudą už kiekvieną nustatyto greičio viršytą kilometrą ir kuo labiau būtų viršytas greitis, tuo brangiau kiekvienas kilometras atsieitų pažeidėjui.